Ljudi kritiziraju novu Appleovu reklamu za Ipad: Nemate nikakvog poštovanja

Screenshot: X

Kada oglas postane viralan, to je obično zbog jednog od dva razloga - ili toliko duboko odjekne kod gledatelja da ne mogu prestati pričati o njemu ili toliko uznemiri ljude da požure na društvene mreže kako bi izrazili svoj bijes. Čini se da Appleov oglas za njegov novi iPad Pro spada u drugu kategoriju. Oglas koji je u utorak na društvenim mrežama objavio Tim Cook, glavni izvršni direktor Applea, počinje kao neka vrsta vremenske kapsule za ljudsku kreativnost.

Tu je metronom. Gramofon također. Zatim se upale svjetla u prostoriji nalik skladištu, gdje vidite te predmete i desetke drugih kreativnih alata kako sjede na metalnoj ploči u središtu kadra. Tu su i CRT TV, limenke boje, globus Zemlje, klavir, arkadna videoigra iz 80-ih, bista ljudske glave i truba. Još jedna golema metalna ploča zlokobno visi iznad svega.

 

Dok slušamo uvodne riječi All I Ever Need Is You, singla Sonny & Cher iz 1972., metalna ploča počinje se spuštati. Predmeti se nalaze u ogromnoj hidrauličkoj preši i u roku od otprilike 40 sekundi sve će nestati, smrvljeno pod tonama sile.

Nakon uništenja, hidraulička preša se ponovno počinje dizati. Krhotine su sada nestale, na njegovom mjestu nalazi se sjajni, novi iPad Pro, a mi čujemo glas koji kaže: "Najmoćniji iPad ikad ujedno je i najtanji", dok Cher pjeva All I ever need is you.

Videozapisi hidrauličnih preša koje mrve sve, od elektronike do slatkiša, postali su vrlo popularni u posljednjih nekoliko godina, dijelom zbog često očaravajuće prirode uništavanja stvari pod pritiskom. Čini se da Apple pokušao iskoristiti ovaj trend dok ističe kako je njegov novi iPad Pro toliko moćan da može zamijeniti druga sredstva kreativnog izražavanja.

Brojne kritike

Ali mnogim gledateljima oglas ne ostavlja dobar dojam. “Nisam siguran da je 'bezobzirno uništavanje svih dobrih i lijepih stvari na ovom svijetu' stvarno ono ozračje kojem ste težili", rekao je jedan komentator na X-u . “Uopće se ne mogu povezati s ovim videom. Nema nikakvog poštovanja prema kreativnoj opremi i ismijava kreatore", dodao je drugi.

Drugi kažu da, iako razumiju što oglas pokušava reći, nema odjeka kod njih. "To je kreativan koncept i dobra izvedba, ali oglas me iznenađujuće rastužio! Čini se da izbor pjesme posebno idolizira tehnologiju u odnosu na stvarni život. Sada samo želim izbjegavati ekrane i provoditi više vremena uživajući u svijetu izvan mreže", rekao je jedan korisnik.

"Trebalo se raditi o hvatanju i poštovanju suštine onoga što je tako posebno u svim tim stvarima i iskustvima da ih spojimo u uređaj, a ne da iz njih izbacimo dušu", rekla je druga osoba na X-u, a mnogi su se složili s ovim mišljenjem.

Pročitajte više