Na reklamiranje tijekom dodjele Oscara u proteklih 10 godina potrošeno 720 milijuna dolara

OGLAŠIVAČI su u proteklih 10 godina na promoviranje svojih proizvoda tijekom prijenosa dodjele Oscara potrošili 720 milijuna američkih dolara. Prosječna cijena reklame u trajanju od 30 sekundi varirala je tijekom proteklog desetljeća tako da je najniža bila 2002. godine (1,29 milijuna dolara), a najviša 2008. godine (1,7 milijuna dolara). Prošle je godine cijena iznosila oko 1,4 milijuna dolara dok se u ovoj opet popela na 1,7 milijuna dolara. Svi slobodni termini za reklamiranje su rasprodani.

Oscari će, podsjetimo, ove godine biti dodijeljeni po 83. put, 27. veljače. Najviše nominacija, njih 12, osvojio je "Kraljev govor" ("The King's Speech"), a slijede ga "True Grit" sa 10 te "Početak" ("Inception") i "Društvena mreža" ("The Social Network") sa osam nominacija svaki.

Pročitajte više