Ništa od prosvjednih panoa protiv Mel Gibsona na Bulevaru sumraka

DOK većina stručnjaka drži da je Mel Gibson sa svojom alkoholom "podmazanom" antisemitskom tiradom sam sebi torpedirao u Hollywoodu, postoje neke naznake da američka filmska industrija ipak nije u potpunosti digla ruke od popularnog, ali kontroverznog glumca.

To je na svojoj koži osjetio Andy Behrman, reklamni agent koji je pokušao organizirati prosvjed protiv Mel Gibsona u obliku velikih reklamnih panoa na slavnom holivudskom Bulevaru sumraka.

Panoi su trebali sadržavati plakate s likom Gibsona prekriženim s crvenom crtom i riječju "Ne".

Behrman objašnjava kako mu je cilj bio pokazati da je "antisemitizam neprihvatljiv u Hollywoodu, i bilo gdje drugdje".

Međutim, iako je već dogovorena cijena isticanja plakata od 45.000 američkih dolara i njihovo isticanje dogovoreno za 15. kolovoz, vodstvo tvrtke Regency Outdoor je blokiralo dogovor i reklo da od takvih plakata nema ništa dok se "cijela stvar oko Mela Gibsona ne ohladi".

Behrman je poslije medijima rekao da su mu izvori iz Regency Outdoora rekli kako se vodstvo tvrtke "boji da bi moglo izgubiti vrijedne ugovore s holivudskim tvrtkama ukoliko se Mel Gibson izvuče iz cijelog slučaja".

D.A.

Pročitajte više