Novi logo Eurosonga 2008. digao na noge javnost i obožavatelje

SVAKI segment Eurosonga koji će se dogodine održati u Beogradu dosad je u Srbiji izazivao polemike, no službeni logo te manifestacije, objavljen prije nekoliko dana, izazvao je bijes tamošnje javnosti, a fanovi Eurosonga pokrenuli su peticiju kojom traže ponovljeni natječaj. Osim što smatraju da logo potpuno krivo predstavlja Srbiju i Pjesmu Eurovozije, smeta ih i sporna šljiva, itekako poznata tamošnjoj javnosti - premijer Koštunica koristio ju je svojedobno u političkoj kampanji.

"Jel tebi jasno šta je ona šljiva? Jeste. Simbol plodosakupljačkog društva", pišu posjetitelji Indexovog foruma, nemalo iznenađeni logom koji će, priopćila je Radiotelevizija Srbije, biti zaštitni znak Eurosonga 2008. godine. Baš kao i naši forumaši, obožavatelji Eurosonga revoltirani su izborom, pa su organizirali potpisivanje peticije kojom žele novi natječaj.

Podsjetimo, RTS je raspisala natječaj za idejna rješenja logotipa i pozornice, a odaziv je bio i više nego dobar - pristiglo je 455 rješenja za logo, od kojih je stručni žiri (u čiju stručnost sumnjaju potpisnici peticije) izabrao tri najbolja, a potom i pobjednika. Revoltirani obožavatelji smatraju, između ostalog, da je pobjednik biran protivno profesionalnim kriterijima, da je vizualno nepismen, pogrešno predstavlja Srbiju i Eurosong i "prava je uvreda svim sudionicima natječaja i ljubiteljima Pjesme Eurovizije".

Autor pobjedničkog loga, koji je rad poslao pod šifrom Mama, za nagradu je dobio pet tisuća eura i još uvijek nije jasno što je htio poručiti pobjedničkim logom. "Još jedna tipično srpska ujdurma i blamaža", "CorelDRAW 13 u najboljem izdanju", "Zaboravio je staviti opanak i kiseli kupus", pišu Indexovi forumaši, koji u svemu, baš poput obožavatelja Eurosonga, vide prijevaru, točnije, jeftini i neuvjerljivi pokušaj lake zarade.

Radiotelevizija Srbije još uvijek se ne zamara promjenom logotipa, jer je trenutno u tijeku izbor za voditelje Eurosonga, kao i pripreme za postavljanje velike spektakularne pozornice koja je pobjedniku natječaja donijela 10 tisuća eura.

D.K.

Pročitajte više