RTL srlja kao gorile u maglu: "Gledajte nas, a ne Euro jer ljubitelji nogometa su nasilni majmuni"

Iako razdoblje od 7. do 29. lipnja ove godine karakterizira skupljanje prašine na tipkama daljinskih upravljača označenima brojevima 1, 3 i 4 koje u većini hrvatskih kućanstava predstavljaju HTV 1, RTL i Novu, na "Big Brother televiziji" su ustali protiv nogometnog zatupljivanja gledatelja kako bi ipak privoljeli kojeg da sa Hrvatska-Njemačka ili Nizozemska-Francuska "okrene"  na "Dadilju" ili K.T.2 - Pravdu na zadatku.

Tonkica i njen majmun

Jingle prikazuje Antoniju Blaće koja se na kauču dosađuje dok njen majmun pozorno prati "onu televiziju koja prikazuje nogomet". Ubrzo Tonkina dokolica prerasta u obiteljsko-životinjsko nasilje jer nogometoljubna gorila poludi kada se hrvatska ženka drzne uzeti sveti gral - naravno riječ je o daljinskom upravljaču, koji ovim tjednima u mjesecu, uči nas reklama, pripada majmunu.

Nakon toga se Tonka i gorila pomire, ali nema stvarnog mira među majmunima i njihovim ženkama jer poslije zavrtanja ruke, slijedi drugo što ona najteže podnosi: zanemarivanje.

Ali, tada ulijeće RTL-ov odred za katodnu čistoću od nogometa i ono neidentificirano što u lipnju gledaju samo majmuni, odjednom na RTL gledaju cool i normalni: Charlieve anđele, siesajeve, Uvod u anatomiju, ukratko svijet u kojem postoji "Sve osim nogometa, lipanj na RTL televiziji".

RTL: To je reklama inspirirana engleskim humorom koju ne shvaćaju samo oni bez smisla za šalu

Mirsada Dizdarević, glasnogovornica RTL televizije suprotstavila se komentarima onih koji reklamu smatraju stupidnom, uvredljivom ili jednostavno neduhovitom: "Nema govora o tome da je smisao reklame da ljubitelje nogometa prikaže kao majmune, to je obična šala, koju pogrešno može shvatiti samo netko tko uopće nema smisla za humor."

Na pitanje gdje je RTL crpio inspiraciju za spomenuti skeč, glasnogovornica nam je odgovorila: "To je zafrkancija u stilu engleskog humora".

Podsjetili smo je kako se RTL dijametralno suprotno ponaša u najavi i pokrivanju gostujućih utakmica hrvatske nogometne reprezentacije, na koja je prije četiri godine u velikom stilu kupio prava: "Ako imate bilo kakva dodatna pitanja, pošaljite nam ih mailom. Ja vam samo mogu reći da smo ovom kampanjom željeli pokazati da u ovim danima RTL ima bogatu ponudu koja se može sastojati i od nečeg što nije nogomet".

Duhovita "borba za prava potlačenih" ili jal u suprotnosti sa politikom kuće?

Osim što je nelogično da se tako za gledatelje bori kuća koja je prije tri tjedna iz Budimpešte prenosila utakmicu sa Mađarskom, uz goste-komentatore, javljanje sa terena i bezbroj najava za "gorile", dakle sa svim, osim kičastom paradom u studiju kojoj smo izloženi ovih dana sa Prisavlja, zanimalo nas je kako bi se RTL ponašao prema majmunima s kauča da je kojim slučajem uspio dobiti prava i na Euro. Odgovor također nismo dobili.

Zvonko Alač
Screenshot i video: RTL Televizija

Pročitajte više