Što još ponuditi? Današnji turist ima nešto drukčije prohtjeve

Foto: Press

DA JE Hrvatska snažno usmjerena prema turizmu poznata je stvar. Kao i činjenica da postoji stav kako je naša obala naš jedini adut, naravno čast izuzecima. Pitanje koje se već dugo nameće je do kada će to biti dovoljno turistima? Nemalo je hotelsko-turističkih tvrtki koje bilježe pad rezervacija od jedan, pa čak do dvadeset posto. Privatni iznajmljivači žalili su se u jeku sezone da su rezervacije išle sporije i kasnije nego prijašnjih godina, a sve je više otkazivanja u zadnji čas. Mnogi su kritičari ustvrdili da je došlo do kraha turizma. Razlozi koji se najčešće navode su trećerazredna kvaliteta ponude i usluge, previsoke cijene u odnosu na druga turistička središta i naravno porezna politika. Prema nekim najavama tržišna neizvjesnost čeka nas i iduće sezone.

Što ustvari traži današnji turist? Na brojnim panelima i radionicama raspravljalo se i o toj temi. Tako su poželjne dobro profilirane turističke destinacije koje nude određeni paket svom gostu, od upravljanih posjeta, turističkog doživljaja do na posljetku dobrog turističkog proizvoda. Znalci bi rekli "kvaka je u detaljima". Valja se istaknuti, ponuditi nešto drukčije i svakako kvalitetnije. Ako se zadržimo na proizvodima primjećuju se pomaci entuzijasta koji su se odmaknuli od uštogljene ponude ručnika, majica, mahom uvozne keramike kao i neupotrebljivih predmeta sa svakojakom natpisima. Ima onih koji su shvatili da gostu treba ponuditi kvalitetu, različitost, jedinstvenost i domaći proizvod koji ne može nabaviti nigdje drugdje. Ponijeti komadić destinacije u koju putuje, cilj je svakog turista.

Upravo se zato Hrvatska Parfemska Kuća dosjetila zanimljive kombinacije suvenira i luksuznog, uporabnog predmeta. Kreirali su cijelu kolekciju parfema posvećenu hrvatskim gradovima, otocima i regijama Croatian Collection. Svaki kutak Hrvatske odiše nekom posebnom energijom, svako mjesto priča svoju priču, a sve ih povezuje ljepota koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Upravo ta ljepota bila je inspiracija parfumeru Tomislavu Vrbancu da pretoči djeliće naših gradova, otoka i regija u bočice parfema. U kolekciji je 21 parfem; 8 gradova, 9 otoka i 4 regije.

Ljudi čine razliku, a svjesni su toga i na globalnoj razini. Upravo je ovogodišnji Svjetski dan turizma (27. Rujan 2019.) koji se ove godine obilježavao pod geslom "Turizam i poslovi:bolja budućnost za sve" posvećen ljudima koju su u toj itekako važnoj gospodarskoj grani.

Pročitajte više