Zbog limuzine na udaru Ferrarija

TREBALO je čekati gotovo godinu dana da Ferrari reagira na britansku preradu Modene. Kako stvari stoje, Carbonyte i njegovi partneri morat će ukloniti sve službene oznake proizvođača sa nesvakidašnje limuzine.

Sedam-metarska Modena  je djelo Dana Cawleya koji je u suradnji s tvrtkom Carbonyte uspio na osnovi serijskog coupea izraditi najbržu i "najatraktivniju" limuzinu na svijetu. Usprkos ozbiljnom pristupu produljivanju vozila konačan rezultat nailazi na podijeljena mišljenja.

Dvojbene estetske vrijednosti dovoljne su za negativne ocjene, pa čak i da se automobil proglasi svetogrđem. Tako misli i Ferrari, koji smatra kako 200.000 GBP vrijedna prerada može nanijeti štetu imidžu kompanije.

U svakom slučaju, ukoliko Cawley ne ukloni sve Ferrarijeve oznake s automobila kompanija je spremna ići još dalje i uz prosvjednu notu reagirati sudskom tužbom. Definitivno se radi o ekstremnoj preradi, no isto tako Cawley se pita zašto ne bi smio u svojoj garaži sa svojim automobilom raditi što ga je volja.
 

Nategnuta situacija morat će se riješiti vrlo brzo jer Carbonyte planira krajem mjeseca Ferrarijevu preradu prikazati na sajmu limuzina European Limousine and Chauffeur Show, Posljednje informacije govore kako postoji veliki interes za ovaj tip limuzine. Konkretno, Modena s, brodarskim žargonom rečeno, ubačenim paralelnim srednjakom duljine 2,7 metara hvata 100 km/h za oko šest sekundi i hvata maksimalnih 273 km/h. Ponovimo, cijena prerade je 200.000 GBP uz napomenu kako ukupni trošak valja uvećati za cijenu serijske Modene.

Pročitajte više