Mogu li velike promjene spasiti posljednju igru Star Wars franšize

Screenshot: Star Wars Battlefront II 

STAR Wars Battlefront II izazvao je brojne reakcije i prije službenog izlaska u studenom prošle godine. Povod je bio loš i nasumičan sustav napredovanja koji nije nagrađivao bolje i upornije igrače. Mikrotransakcije su privremeno maknute iz igre, a sustav napredovanja je promijenjen s posljednjom zakrpom. To je bio dovoljan povod da se zaletimo do Instar Megastorea smještenog na Zagrebačkoj cesti 164 u Zagrebu i ponovo zaigramo posljednju igru Star Wars franšize.
 
Star Wars Battlefront II ispravlja neke nedostatke svog prethodnika iz 2015. Igru su razvijali EA DICE u suradnji s Criterion Games i Motive Studios, a pokreće ju Frostbite 3.  Za razliku od prvog Battlefronta, dvojka sadržava i kampanju za jednog igrača čija je radnja smještena između šeste i sedme epizode Star Wars sage.
 
Ovoga puta u glavnoj ulozi je zapovjednica imperijalističkog Inferno Squada, Iden Versio. Iako nas je veselila činjenica da ćemo ovoga puta priču pratiti iz druge perspektive, osjećaj nažalost nije potrajao. Bez da previše kvarimo rasplet, protagonistica će se uskoro naći u moralnim dilemama, a izostala je i dubina samog lika. Drugi popularni likovi iz filmova ubačeni su samo kako bi pravim fanovima ispunili želju i malo popunili oko pet sati dugu kampanju.
 
Screenshot: Star Wars Battlefront II 

Mnogima kampanja neće biti razlog kupovine Star Wars Battlefront II jer se igra ionako svodi na modove za više igrača. Tu igra ima što za ponuditi. Kao i u Star Warsu, heroji/klase imaju različite sposobnosti. Međutim, nije potrebno sastavljati određenu kompoziciju u timu kako bi pobijedili.
 
Galactic Assault je najveći mod u kojem sudjeluje 40 igrača, a igra se na 11 velikih mapa s različitim ciljevima. Starfighter Assault je bitka s letjelicama za 24 igrača u kojoj su uključene i jedinice kojim upravlja računalo što dodaje na dinamici i razini akcije i jedna je od jačih strana Star Wars Battlefront II. Tu su još Strike, Heroes vs. Villains i Blast koji podsjećaju na standardne modove za više igrača koje susrećemo i u drugim igrama, a u veljači je dodan i privremeni Jetpack Cargo u kojem se timovi sastavljeni od osam igrača bore za "cargo".
 

 
Ono što je predstavljalo problem u čitavoj priči je ranije spomenuti sustav napredovanja koji se vršio preko Star kartica s kojima bi dobivali bolje atribute, različite bonuse kao i izgled heroja. Problem je u tome što je čitavi sustav bio nasumičan, odnosno ovisio je o tome što bi dobili iz loot boxeva. Posljedica bi bila takva da bi na kraju igrali neku drugu klasu od one koje ste željeli ili još gore, dobili bi kartice za heroja kojeg još niste otključali. Tako bi na serveru sreli igrače koji su bolje opremljeni i jači od vas, iako su uložili manje vremena u igru ili su naprosto imali više sreće. Posljednja zakrpa je to promijenila. 
 
 
Sada su u igri otključani svi heroji i letjelice. Napredovat ćete tako da ćete igrati klasu koju želite te sakupljati iskustvo s kojim možete  otključati željene Star kartice. Vraćaju se mikrotransakcije, a ostat će i loot boxevi, samo više neće imati utjecaj na napredak u igri već će sadržavati samo kozmetičke predmete. Igrači koji su igrali igru prije zakrpe zadržat će svoj napredak. Ogromna promjena u sustavu napredovanja mogla bi privući nove igrače i barem malo popraviti dojam o samoj igri. Pravo je pitanje zašto takav, isprobani i provjereni sustav napredovanja, nije odmah bio uključen u igru. Većina igara s fokusom na multiplayer zarađuje od mikrotransakcija koje služe samo za kozmetičke nadogradnje likova u igri koje nemaju stvarnu težinu. 
 
Screenshot: Star Wars Battlefront II 
S tehničke strane Star Wars Battlefront II prije svega izgleda prekrasno. DICE je potvrdio da zna raditi s Frostbite 3 pokretačem, a rezultat je impresivan. Cijela atmosfera uvjerljivo prenosi Star Wars osjećaj. Što se igrivosti tiče nismo naišli ni na kakve poteškoće, ali isto tako igra ne donosi ništa revolucionarno u tom pogledu. Igra je dostupna na PS4, PC i  Xbox One platformama. Za svoj primjerak igre u Instaru ćete morati izdvojiti 249 kuna za PC, odnosno 299 za konzole. Ako niste igru kupili odmah nakon izlaska, a želite ju igrati. Sada je pravo vrijeme za to.
 
 
 

 

Pročitajte više