Bivši ministri turizma: Slogan "Croatia, Full of life" je prevara

Foto: HTZ

NOVI slogan Hrvatske turističke zajednice - "Hrvatska, puna života" - je promašen, slažu se bivši ministri turizma Damir Bajs, Ivan Herak i Pave Župan Rusković. Svoj troje ministara u emisiji "Poslovni tjedan" Hrvatskog radija kazali su da nisu zadovoljni ovim sloganom.

"U sadržajnom smislu, u kontekstu hrvatske turističke ponude, taj slogan ne odražava pravo stanje. S tog aspekta on je praktički prevara, iako je to možda malo teška riječ. Nije problem koliko je taj slogan koštao, već koliko ćemo ga dugo koristiti i je li pogođen s te pozicije. Bojim se da u smislu sadržaja nije pogođen", izjavio je Herak.

Bajs smatra kako je bilo vrijeme da se slogan promjeni, ali konačni rezultat ga nije oduševio.

"Ovaj slogan odražava želju Hrvatske da bude destinacija doživljaja. Ali sam slogan i sve što se skriva iza njega mora dati odgovor na pitanje možemo li ispuniti obećanje koje dajemo. To je možda ključno. Ako to ne možemo, doći ćemo u opasnost da nam gosti budu razočarani ili u najbolju ruku zbunjeni", kaže Bajs.

Župan Rusković tvrdi da se turistički slogan mora prvenstveno temeljitosti na našim raznolikostima, na karakteristikama Hrvatske koje će privući turiste. Ovaj slogan, smatra Župan Rusković, tu zadaću ne izvršava.

"'Full of life' je nešto što može biti u bilo kojoj drugoj zemlji. Nisam oduševljena, a da ne kažem da se u velikom dijelu godine, na obali koja je naša najveća turistička destinacija, to ni ne može reći", poručila je Župan Rusković.

Pročitajte više