Foto: TZ Jelsa (Facebook)
Usporedba sa zoološkim vrtom vrijeđa
Nije stranica prazna nego prikupljamo ponude za za redizajn
U članku se navodi da službena internet stranica TZ Jelsa 'zjapi prazna već najmanje 9 mjeseci'. Prava je istina da se prikupljaju ponude za redizajniranje internet stranice te će biti izabrano kvalitetno rješenje koje će biti u skladu s, potrebno je naglasiti, smanjenim sredstvima iz proračuna. Potrebno je naglasiti i da se za to vrijeme informacije o aktualnim događanjima i turističkoj ponudi Jelse redovno objavljuju na službenoj Facebook stranici TZ Jelsa.
Ponosim se činjenicom da je upravo u zadnjih 'najmanje 9 mjeseci' spomenuta FB stranica zaživjela u punom smislu te riječi, broj sljedbenika je višestruko povećan, a za uređivanje stranice dobivamo brojne pohvale. Društvene mreže su brz, neposredan i najvažnije od svega financijski povoljan način oglašavanja aktivnosti te stoga smatram da su i više nego adekvatno rješenje za prijelazno razdoblje do redizajna internet stranice.
Istaknuto je radno vrijeme, žao mi je ako su neki došli van radnog vremena
Spomenuto je i da je zbog zatvorenog ureda TZ Jelsa propustila sjajnu poslovnu priliku. Radno vrijeme ureda TZ Jelsa jasno je istaknuto te ukoliko su spomenuti interesenti došli izvan uredovnog radnog vremena izražavam duboko žaljenje. Ipak vjerujem da u današnje doba e-maila i ostalih komunikacijskih kanala koji su nam svima na raspolaganju svakako nije riječ o nepremostivoj prepreci.
Na samom kraju teksta cijenjeni gospodin Bradbury iznio je i najoštriji osobni napad na moju malenkost i to tvrdnjom da nemam ništa što bih mogao pokazati kao rezultat 9 mjeseci rada. Istina je ta da sam podnio izvješće za svoj rad u prošloj godini pred svim nadležnim institucijama, koje su ga prihvatile, kao i finacijski plan te plan aktivnosti za 2015. godinu. Također je održana i javna prezentacija postignutih rezultata na kojoj su javnosti predstavljeni planovi za 2015. godinu. Izražavam žaljenje što cijenjeni gospodin Bradbury nije nazočio spomenutoj prezentaciji kako bi se pobliže upoznao s aktivnostima vodstva TZ Jelsa.
Ja nisam uhljeb
I na kraju ne mogu se ne osvrnuti na riječ 'uhljeb' koja stoji u samom naslovu članka. Ne znam da li je tu riječ upotrebio autor ili redakcija portala koja je prenijela njegov članak, ali smatram potrebnim istaknuti da ja nisam nikakav uhljeb. Moja obitelj je jelšanska već preko 500 godina, a ja sam izabran na javnom natječaju na kojem je bilo 7 kandidata. Došao sam iz Zagreba gdje sam obnašao određene funkcije u turizmu, a sve u želji da svojim idejama i radom pomogne turizmu Jelse. Vrijeme će pokazati da li sam u tome uspio ili ne, a moj će rad osporiti ili potvrditi nadležna tijela, a ne članci kao što je ovaj.
Nikako mi nije namjera tvrditi da u svom radu na mjestu direktora TZ Jelsa nisam počinio neke, uvjeravam Vas nehotične pogreške. Svjestan te činjenice nastojao sam i nastojat ću i dalje ohrabrivati sve kojima je dobrobit Jelse na srcu da i dalje upućuju pohvale, ali i kritike našeg rada. Konstruktivne kritike. Jer duboko vjerujem da je su poneke greške, ali i mnogi dobri i uspješni potezi jedini mogući put ka ostvarenju turističke ponude kakvu Jelsa, njezini građani te posjetitelji zaslužuju".