HRVATI najviše vjeruju instituciji braka. U istraživanju Reader's Digesta 74 posto Hrvata vjeruje instituciji braka dok su na drugom mjestu televizija i radio s 56 posto.
Najmanje se vjeruje političarima
Druga istraživačka kategorija je povjerenje u zanimanja. Lubos Beniak iz Reader's Digesta naglasio je kako ne začuđuje rezultat da u Europi potrošači najviše vjeruju vatrogascima sa 93 posto, a najmanje političarima, ali da začuđuje da neki ipak još uvijek vjeruju bankama. U Hrvatskoj se najmanje vjeruje političarima (88 posto ispitanika ne vjeruje), prodavačima putovanja (80 posto ispitanika im ne vjeruje) i sindikalnim vođama (73 posto ispitanika im ne vjeruje).
Treća kategorija je povjerenje u odnos robnih marki prema okolišu. Unatoč naporima većine velikih europskih brandova da promoviraju odgovoran imidž prema okolišu, čak 75 posto Europljana još sumnja u takve tvrdnje. Ispitanici smatraju da su velike kompanije odgovorne za uništenje okoliša. Odlučili bi se na kupnju proizvoda koji je dobar za okoliš, ali su skeptični prema istinitosti takvih tvrdnji.