Zabušavanje na poslu: 89 posto Amerikanaca dio radnog vremena provodi na društvenim mrežama

Foto: scx.hu 

PROŠLE godine 69 posto zaposlenih u SAD je jedan dio radnog vremena provodilo ne radeći svoj posao, a u ovoj godini čak 89 posto,uglavnom provodeći vrijeme zabavljajući se na društvenim mrežama.

Anketa u kojoj je sudjelovalo 750 ispitanika pokazala je da gotovo trećina zaposlenih 0,31 posto, na poslu potroši pola sata dnevno na odmor, a isto toliko njih čitav sat, objavio je američki  portal salary.com
 
Čak 16 posto anketiranih potvrdilo je da dva sata dnevno ne obavlja svoje radne zadatke tijekom radnog vremena, šest posto njih da tri sata dnevno ne radi ništa na poslu, četiri posto da više od četiri sata provodi radni dan u dokolici.
 
Najveći broj anketiranih, njih 24 posto u vrijeme radnog vremena, radi razonode, provodi na Googleu, a 23 posto na Facebooku.
 
Na Linkedinu 14 posto zaposlenih gubi vrijeme na radnom mjestu, sedam posto na Yahoou, dva posto na Amazonu, dva posto na YouTubeu, dva posto na ESPN - u, jedan posto na Twitteru.
 
Prema ocjeni 53 posto anketiranih, male pauze u toku radnog vremena podižu produktivnost, dok je 20 posto priznalo da nisu dovoljno zainteresirani za posao i da zbog toga ne rade.
 
Osam posto sudionika u anketi kao razlog dokoličarenja na poslu navelo je nedostatak motiviranosti, a sedam posto je priznalo da su nezadovoljni poslom i da zbog toga zabušavaju.
 
Dva posto ispitanika je izjavilo da su malo plaćeni i da ih to navodi da dio radnog vremena provode zabavljajući se.
 
Anketa je pokazala da nije točna predrasuda da su mladi najveći zabušanti na poslu, jer 91 posto zaposlenih od 18-25 godina dokoličari tijekom radnog vremena 0,95 posto od 26-27 godina 0,92 posto od 33-39 posto 0,90 posto od 40 do 50 godina 0,85 od 51-60 godina i 78 posto preko 60 godina.
 
 

Pročitajte više