Izložba postavljena u 12 prostorija na drugom katu Galerije počinje sa studentskim radovima, nastavlja se kiparskim i slikarskim djelima za koje Rus drži da su medijski stabilni, naročito niz velikih slika-kolaža iz 1974. To je vrhunac Demurove ekspresionističke faze prožete poetikom enformela, podsjetio je Rus. Nakon te faze Demur rabi tehniku kolaža, dekolaža, riječi i fotografija nastojeći, po Rusovim riječima, razračunati s problemom realnosti.
Slijedi razdoblje primarnog, analitičkog, elementarnog i procesualnog slikarstva i kiparstva do velikog ciklusa spiralnog slikarstva 80-ih, razdoblja poetike "nove slike" crnih kvadrata na kojima se vidi dijalog s Maljevičem i Kniferom.
Spiralno slikarstvo obilježava "Requiem za Hrvatsku", niz velikih ekspresivnih dramatičnih bijelih spirala na crnim platnima. Nadovezuje se ciklus "Spiralni slikarski ples" s 15 radova od kojih je izloženo 11, tvoreći ambijentalni ciklus.
Tim djelima Demur je hrvatsku umjetnost zastupao na 23. međunarodnom bijenalu u Sao Paulu, 1996.
Jedna od dionica toga slikarstva je spirala mora, podsjetio je Rus, poistovjećena s morskim vrtlogom, djela na kojima je Demur postigao najviši stupanj estetskoga učinka.
Izložena su i djela biokinetičkoga spiralnog kiparstva s nizom fotografija koji se referiraju na filmove Ingmara Bergmana te druge varijacije, zaključio je Zdenko Rus.
(Hina) xta ymc