Mladi Slavonci žele pokrenuti pivovaru i za to trebaju 20 tisuća dolara

Foto: Lupahor

CRAFT pivovare, koje proizvode vrhunsko pivo u ograničenim količinama, posljednjih godina sve su brojnije u Hrvatskoj. Craft pivarska scena sve je snažnija, proizvođači si međusobno pomažu i surađuju. Uskoro bi im se mogla pridružiti i ekipa iz Osijeka koja planira pokrenuti LuPaHor, craft pivovaru koja, ako njihova nedavno pokrenuta crowdfunding kampanja uspije, planira proizvoditi pivo po narudžbi - prema ukusu kupaca.

> Crowdfunding kampanja za pivovaru LuPaHor




Naziv njihove buduće pivovare, LuPaHor, akronim je prezimena osnivača - riječ je o Martini Lucić zaduženoj za stvaranje recepata i proizvodnju piva, Goranu Horvatu zaduženom za ICT segment i inženjering te Jasminu Pavloviću zaduženom za marketing i poslovanje.

"Sama ideja o craft pivovari nastala je ponajviše iz ljubavi prema pivu. Nakon većeg broja kuhanja piva odlučili smo pokušati stvoriti nešto naše, nešto ozbiljnije. No do tog trenutka bilo je puno prolivenog i popijenog piva. Dakako, razmišljajući o cijelom procesu, odlučili smo ponuditi i nešto novo i neviđeno u Hrvatskoj što bi još više craft kulturu približilo pojedincu, odnosno eventualnom kupcu", kaže nam Jasmin.



Narudžba piva prema vlastitom ukusu

Njihova buduća pivovara specifična je po tome što će kupcima omogućiti da naruče pivo prema vlastitom ukusu.

"Kupac bi prvenstveno mogao personalizirati komponente naših piva prema svom ukusu. Primjer je gorčina piva koja se dobiva prvenstveno hmeljom, a koju je moguće smanjiti ili povećati. Slično se može govoriti i za ostale dodatke pivima, kao npr. cvjetne ili dodatne arome. Stoga smo osmislili WEB aplikaciju koja omogućuje personalizaciju piva odabirom jačina željenih aroma. Nadalje, ponudili bismo mogućnost da određena zainteresirana pivnica/kafić ima utjecaj na pivo koje bi željeli imati u svojoj ponudi posjetiteljima. Što se tiče Hrvatske, usluga personaliziranja postojećeg piva i njegovih komponenti ne postoji kao takva.

Osim toga, tzv. Craft trag omogućuje pomoću QR koda uvid u samu proizvodnju piva te daje bitne informacije o samom pivu, odnosno deklaraciji proizvoda (rok trajnosti, alergeni, nutritivne vrijednosti, postotak alkohola). Više detalja o svemu tome možete pronaći na našoj Indiegogo kampanji", kaže Jasmin.

Jasmin Pavlović, Martina Lucić i Goran Horvat



Iako im je pivo za sada samo hobi, u budućnosti planiraju tu svoju strast pretvoriti u posao. No, to prvenstveno ovisi o uspjehu crowdfunding kampanje, kroz koju žele prikupiti 20 tisuća dolara za start proizvodnje.

Za pretvaranje hobija u posao trebaju 20 tisuća dolara


"Krenuli smo u ovu priču kroz hobi, no želja je da to postane posao koji će usrećiti i nas i druge.
S današnje točke gledišta, plan je mikro pivovara s dugoročnim ciljem povećanja obujma proizvodnje. Realno, svaki početak je težak te stoga želimo ići malim i skromnim koracima. Naravno, u realizaciji svih naših ideja bitnu ulogu imaju financije. Informirajući se o drugim craft pivovarama (prvenstveno zahvaljujući blogu Nove Runde), naišli smo na podatak o 'Crowdfunding platformi Indiegogo' te smo tu vidjeli priliku za prvi korak.

Ono što hoćemo reći je činjenica da neke stvari ovise o uspjehu same kampanje te od toga nažalost ne možemo pobjeći i trebamo biti iskreni s tim. Mladi ljudi su puni kreativnih ideja, no nametnute situacije oko nas diktiraju mogućnost (ne)uspjeha. U isto vrijeme, nekako i dalje prevladava mišljenje da smo mi, mladi ljudi, pasivni i neambiciozni. Osim što želimo pokušati stvoriti nešto svoje u Hrvatskoj, želimo pokazati da i mi i svi naši vršnjaci itekako možemo svojim idejama utjecati na situaciju u našoj zemlji, samo nam treba pružiti priliku", kaže Jasmin.

Pročitajte više