IAKO ni jedna izmjena Zakona o zaštiti potrošača do sada nije prošla bez dorade odredaba vezanih uz reguliranje pitanja posebnih oblika prodaje, potrošači i dalje imaju pritužbe na ponašanje trgovaca za vrijeme sezonskih sniženja. Jedna od njih je Osječanka koja je početkom tjedna umalo bila prisiljena platiti cipele dvostruko više nego što ih je oglašavao plakat na ulazu u prodavaonicu u jednom osječkom trgovačkom centru, piše Glas Slavonije.
"Na plakatu je jasno pisalo ‘50 posto na sve‘. Izabrala sam cipele na kojima je bila istaknuta cijena od 560 kuna i odnijela ih na blagajnu, očekujući da ću ih platiti 280 kuna. Dala sam trgovkinji kreditnu kraticu i ona ju je provukla, no tek kada mi je pružila račun, vidjela sam da mi je naplaćena puna cijena. Kada sam pitala za istaknuto sniženje, rekla mi je da se ono ne odnosi na novu kolekciju. No, kako je na plakatu pisalo ‘na sve‘, insisitirala sam na cijeni od 280 kuna. Kako je odbila sniziti cijenu, zatražila sam povrat novca. Tu je tek nastala strka", žali se Osječanka.
Što napraviti u takvoj situaciji
Kako bi bili sigurni da će pravda u ovakvim slučajevima biti na njihovoj strani, potrošači bi trebali slijediti provjerenu proceduru.
"Najprije fotografirati plakat na izlogu, a onda i čitav izlog na kojemu je plakat. Potom valja napisati prigovor, uz njega priložiti tu fotografiju i tražiti pisanim putem od trgovca da proizvod naplati po sniženoj cijeni uz povrat preplaćenog novca. Ako trgovac ne bi uvažio ovakav prigovor, valja ga prijaviti tržišnoj inspekciji", savjetuje Mak. I. Solar, a prenosi Glas Slavonije.