Po Bizjakovim riječima, ugovori s izvođačima bit će potpisani potkraj ožujka ove godine, a svi bi radovi trebali biti završeni do kraja 2005.
Na dionici od Orehovice do Sv. Kuzma oko 60 posto radova bit će radovi na objektima kao što su tuneli, vijadukti i pješački prolazi, kazao je Bizjak dodavši da je će izgradnja te dionice biti jedan od najsloženijih projekata domaće cestogradnje.
Izgradnja je podijeljena u četiri dijela. Prvi dio, koji obuhvaća prometno čvorište Orehovica, jedan tunel i pješački prolaz, gradit će splitski Konstruktor Inženjering d.d. Zagrebački Vijadukt d.d izgradit će čvorište Draga sa spojnom cestom i tri vijadukta. Prometno čvorište Sveti Kuzam te dva tunela i dva vijadukta gradit će Hidoelektra, Niskogradnja d.d., a četvrti dio, vijadukt Vežica, Konstruktor Inženjering.
Bizjak je napomenuo da su na dijelu ceste izvođači već prije nekoliko mjeseci započeli pripremne radove.
Župan Zlatko Komadina istaknuo je važnost te prometnice koja će, kako je rekao, smanjiti prometne gužve ne riječkim ulicama i pridonijeti prometnom povezivanju riječke luke.
Glavne prometnice u sklopu riječkog prometnog pravca trebale bi, prema planu, biti dovršene do kraja 2008. Spojna cesta D-404 od obilaznice do riječke luke trebala bi biti izgrađena do sredine 2006., a nastavak autoceste od Sv. Kuzma do Križišća trebao bi biti gotov do sredine 2007.
U izgradnji je i autocesta Rupa - Rijeka. Ta će autocesta preko čvorišta Matulji povezivati Primorsko-goransku županiju s Istarskim ipsilonom, a preko čvora Orehovica s autocestom Rijeka-Zagreb. Kasnijom izgradnjom autoceste Rijeka - Žuta Lokva riječko će područje biti povezano s autocestom Zagreb - Split.