Isprobaj jednonožne vježbe za jake i mišičave noge

Isprobaj jednonožne vježbe za jake i mišičave noge

Foto: Shutterstock


MIŠIĆI nogu najveća su skupina mišića na tijelu i zato zahtijevaju više rada kako bi se razvili. Mnogi misle kako će im možda noge biti dovoljno dobro razvijene jer povremeno voze biciklu ili joggiraju, međutim bez teških vježbi s opterećenjima nemoguće je adekvatno razviti sve mišiće nogu.

Čučanj, mrtvo dizanje i razne varijacije tih vježbi od velike su važnosti za trening nogu i uvijek bi trebali biti baza treninga, ali s druge strane potrebno je trenirati i svaku nogu zasebno. Unilateralne vježbe snažno će aktivirati mišiće i na njima će biti bolji fokus kada u pokretu sudjeluje samo jedna noga. Želiš li jake i mišičave noge u svoj trening uvrsti i neke od ovih vježbi:


Bugarski jednonožni čučanj

-stražnju nogu postavite na neko povišenje
-održavajte gornji dio tijela stabilnim i uspravnim
-čučnite jednom nogom dok koljeno zadnje noge ne dođe blizu poda



Jednonožno rumunjsko dizanje

-držite uteg blizu tijela
-torzo i zadnja noga moraju ostati ravni
-spustite se toliko da tijelo bude usporedno s podom, a onda se vratite u početni položaj



Step up bučicama

-leđa moraju ostati ravna i čvrsta za vrijeme pokreta
-odaberite povišenje koje čini pravi kut u koljenu kada postavite nogu na njega
-težište održavajte na sredini stopala

Obrnuti iskorak

-postavite šipku na leđa
-napravite iskorak unazad i spustite koljeno prema tlu
-torzo mora ostati ravan

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara