Mitovi o ugljikohidratima koji vode do debljanja

Mitovi o ugljikohidratima koji vode do debljanja

Foto: Shutterstock

OTKAD su dijete s malo ugljikohidrata postale popularne, slušamo o tome kako ugljikohidrati debljaju. Upravo radi takvih izjava izbjegavat ćemo ugljikohidrate kad god se spomene mršavljenje, no zapravo ćemo napraviti veliku grešku.
 
Ovo su samo neki od mitova o ugljikohidratima koji debljaju:
 
Krumpiri su zli
 
Ako se držiš samo batata, propustit ćeš vrijedne nutrijente koji pomažu pri mršavljenju. Jedan bijeli krumpir ima 11 posto preporučenog dnevnog unosa vlakana koja potiču gubitak kilograma. Osim toga, običan krumpir ma 12 posto preporučenog dnevnog unosa magnezija i 2 posto kalija.
 
Ugljikohidrati su loši za krvni šećer
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Cjeloviti ugljikohidrati sadrže vlakna i škrob koji će te zasititi i regulirati krvni šećer. 
 
Ugljikohidrati ti ne trebaju za vježbanje
 
Kad jedeš ugljikohidrate, tvoje tijelo ih prerađuje i šalje u mišiće u obliku glikogena. Ti spremljeni ugljikohidrati pravo su gorivo za mišiće, pa ako želiš napraviti dobar trening - pojedi nešto!

Šećer je najbolje zamijeniti umjetnim zaslađivačima
 
Prerađeni šećer trebalo bi konzumirati umjereno, no kad dođe do zaslađivanja jutarnje kave, dodavanje kemikalija može biti pogubno za tvoju figuru. Istraživanje na Harvardu pokazalo je da umjetni zaslađivači zbunjuju tijelo pa ono traži drugačiji unos kalorija.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara