Pokreni cijelo tijelo bučicama kod kuće!

Pokreni cijelo tijelo bučicama kod kuće!

Foto: Shutterstock

 


NEKI rekreativci moraju ići u teretanu ili na treninge u grupama kako bi se pokrenuli i natjerali na vježbanje, dok su neki pak disciplinirani i mogu sami vježbati kod kuće. Iako možda mislite da ste ograničeni prostorom i mogućnostima vježbanja u vlastitom domu, kod kuće možete vježbati zaista intenzivno i učinkovito ako znate kako i kojim rekvizitima. Ne morate tražiti i kupovati razne kućne sprave za vježbanje, već vam je dovoljan par bučica s nekoliko različitih nastavaka utega i nikada ne morate otići u teretanu ili negdje drugdje kako bi se doveli u formu.

Bučicama možemo izvoditi vježbe za sve mišiće na tijelu, te ako ih dobro posložimo one mogu biti itekako intenzivne i teške. Nekoliko fullbody treninga tjedno osigurat će vam vitku i mišićavu liniju. Isprobajte jedan takav trening koji može biti dio vašeg tjednog plana:

Sklekovi - 30 sek

Veslanje u pretklonu
- 30 sek

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Potisak za ramena - 30 sek

Iskorak s bučicom iznad glave
- 30 sek

Jednonožno mrtvo dizanje - 30 sek svakom nogom

Trbušnjaci
- 30 sek

Ponovite sve u 3-5 rundi te radite što kraće pauze između serija. Pogledajte kako trening izgleda u videu:

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara