Proljetna superhrana: Zdrave namirnice za svaku dijetu!

Proljetna superhrana: Zdrave namirnice za svaku dijetu!

Foto: Shutterstock

ZDRAVA prehrana odavno je prestala biti neukusna i dosadna. Svoj tanjur možeš lako napuniti finim svježim namirnicama u svako godišnje doba, potrebno je samo malo znanja i maštovitosti! Dobar odabir hrane može poboljšati tvoje zdravlje, oraspoložiti te, pomoći ti da se lakše usredotočiš, očistiti tvoju kožu, dati ti energiju i ubrzati metabolizam. 
 
Isprobaj ovu superhranu i počni živjeti zdravije! 


Orah
 
Orasi su bogati vitaminima i mineralima, te zdravim masnoćama koje će potaknuti imunitet, sniziti kolesterol, ojačati kosti i pomoći ti pri reguliranju težine. Možeš ih jesti same, kao grickalice, ili ih možeš dodati u svoje jutarnje žitarice ili popodnevnu salatu.
 
Šparoge
 
Ovo povrće sadrži puno vitamina B, vlakana, kalija, cinka, magnezija i željeza. Ubaci ih u salatu ili ih jedi s jajima ili tjesteninom! 
 
Mladi luk
 
Mladi luk pomaže pri mršavljenju! Intenzivan miris i okus ovog povrća brzo će te zasititi i tako spriječiti nepotrebno prejedanje. Osim toga, luk će regulirati krvni tlak i ojačati imunitet.
 
Mahunarke
 
Protein iz mahunarki tvom će mozgu poslati signal sitosti, dok će vlakna poboljšati probavu i ubrzati metabolizam. 
 
Špinat
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Špinat je bogat željezom i vitaminima C, E i K. Konzumiraj ga što češće - ubaci ga u smoothie, kuhaj ga ili ga dodaj u salatu te začini s limunom. Šalica špinata dnevno učinit će čuda za tvoje zdravlje! 

Artičoke
 
Ovo povrće s oštrim listovima bogato je magnezijem, mineralom koji pokreće više od 300 biokemijskih reakcija u tijelu. Ako iz hrane ne dobivaš dovoljno magnezija, tvoji mišići moraju raditi više kako bi se pokrenuli pa ćeš se brže umarati.
 
Losos
 
Riba bogata omega-3 masnih kiselina poboljšat će zdravlje tvoje kože.

 
Jagode
 
Jagode su bogate antioksidansima i vitaminom C, a pomoći će ti i kod čišćenja kože. Osim što su ukusne za jelo, možeš ih zgnječiti te koristiti kao masku za lice.
 
Jaja
 
Jaja sadrže 9 esencijalnih aminokiselina i veliku količinu proteina. Istraživanja su pokazala kako žumanjak sadrži nutrijente bitne za pamćenje! 
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara