Fitness stručnjakinje otkrivaju kako su zauvijek izgubile salo

Fitness stručnjakinje otkrivaju kako su zauvijek izgubile salo
Foto: Instagram

INFLUENCERICE Madalin Giorgetta i trenerica Jenna Davies objavile su video u kojem su otkrile trikove pomoću kojih su se riješile viška masti.

Tvrde kako ćete do sljedećeg ljeta, ako pratite ove savjete, imati savršeno tijelo kojim ćete zadiviti sve na plaži.

1. Mjerite porcije pomoću šake

Prema Davies, želudac je veličine dvije šake. Umjesto da hranu važete, njezin je savjet da uz pomoć šake izmjerite veličinu porcije.

''Cijeli dlan možete prekriti pilećim prsima, a samo dio crvenim mesom i proteinima. Možete unijeti šaku žitarica i ugljikohidrata, a povrća dvije šake ili koliko god želite'', rekla je.

 

Objavu dijeli Jenna Davies (@jennanne)

2. Skratite razdoblja odmora kako biste održali puls ubrzanim

''Ako napravite 12 čučnjeva pa se odmarate 45 sekundi, ne možete se u potpunosti odmoriti a da ne smanjite puls'', kaže Davies.

Njezin savjet je da ponavljate više kraćih setova čučnjeva uz kraće periode odmora kako biste ubrzali sagorijevanje masti jer će puls cijelo vrijeme biti ubrzan.

3. Otkrijte što vas motivira

Giorgetta tijekom vježbanja sluša audioknjige.

''Tijekom treninga najčešće odabirem motivacijske govornike poput Tonyja Robbinsa'', otkrila je.

 

Objavu dijeli Jenna Davies (@jennanne)

4. Unosite ugljikohidrate navečer

Fitness stručnjakinje kažu kako je riječ o vrsti dijete koja je nadahnuta ketogenom dijetom. Ne uključuje unos ugljikohidrata tijekom dana, nego navečer.

''Prva tri obroka u danu sastoje se od proteina i masti, a posljednja dva su usmjerena na proteine i ugljikohidrate'', objašnjava Davies.

5. Budite aktivni i kada ne vježbate

Djevojke tvrde kako je ključ zdravog života u aktivnosti bez vježbanja. To uključuje hodanje na posao, manje sjedenja na poslu, obavljanje kućanskih poslova i slično.

''Ako radite uredski posao, pokušajte malo više stajati ili prošećite do nekoga u drugom odjelu'', savjetuje Davies.

6. Nemojte koristiti vagu

''Prije tri godine sam počela s procesom mršavljenja. S 52 kilograma sam se popela na 56, a onda ponovno spala na 52'', rekla je Giorgetta. 

Kaže kako je presudno razumjeti sastav tijela.

''U tijelu možete mijenjati postotak masti i mišićne masti a da se na vagi ništa ne mijenja. Najbolji pokazatelj će vam biti vaša odjeća i kako izgledate u ogledalu. Manje pažnje posvetite vagi, a više tome kako se osjećate'', savjetovala je.

7. Jedite pametno

''U suštini postoji osam koraka do probave, a većina nas je naučila da prvi korak počinje u ustima'', kaže Giorgetta i pojašnjava kako se prvi korak zapravo odvija u mozgu.

''Mozak potiče izlučivanje sline zbog koje lakše probavljate hranu. Pratite cijeli dan koliko ste hrane unijeli u organizam. Kad si u glavi sve posložite na jedan tanjur, dva puta ćete promisliti hoćete li si priuštiti još koju namirnicu prije spavanja'', smatra.

8. Povećajte intenzitet treninga

Davies savjetuje da svakih četiri tjedna promijenite intenzitet i opseg treninga.

''To se odnosi na težinu tereta koji podižete i setove te broj ponavljanja koje radite tijekom treninga. Uvijek dodajte deset posto'', kaže.

9. Dodajte više zelenog povrća svojoj prehrani

''Kada smanjite broj kalorija, može vam postati teško gledati tanjur i vidjeti manje hrane'', izjavila je Davies i otkrila kako to kasnije može dovesti do prejedanja.

 

Objavu dijeli Jenna Davies (@jennanne)

Zbog toga upozorava da ne biste smjeli gladovati, nego si priuštiti manje zalogaje tijekom dana, a koji se sastoje od vode, poput primjerice krastavaca. 

''Lisnato zeleno povrće bit će kao injekcija vitamina za vaše tijelo. Skuhajte ga na pari ili blanširajte kako biste nahranili tijelo vlaknima'', poručila je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara