Liječnik apelira: "Instagrame slavnih koji promoviraju dijete treba zabraniti"
ISTO vrijedi i za one koji reklamiraju proizvode za mršavljenje.
Profesor Stephen Powis se pišući za The Telegraph oštro obrušio na slavne osobe koje putem društvenih mreža reklamiraju proizvode za mršavljenje, kao što su čajevi, šejkovi ili drugi pripravci.
Istaknuo je kako se sve veći broj mladih osoba suočava s problemima mentalnog zdravlja te kako je to najranjivija skupina društva, a upravo na njih često utječu slavne osobe koje svjesno ili nesvjesno nameću standarde ljepote i trendove.
Osim na to, osvrnuo se i na podatak da polovica djevojaka osjeća pritisak da budu mršavije nego što jesu, a eksplozija društvenih mreža dodatno je povećala taj pritisak. Upravo je zato pozvao slavne osobe da preuzmu odgovornost za učinak koji njihove objave imaju na mlade ljude.
"Kada slavne osobe putem različitih platformi iskorištavaju ranjivost mladih ljudi promoviranjem proizvoda kao što su laksativni čajevi, dijetalne pilule i druga brza rješenja, oni uzimaju zdravlje naših mladih ljudi u svoje ruke i trebaju djelovati s daleko većom odgovornošću", smatra Powis te naglašava kako su danas mladi bombardirani idejama i slikama koje pred njih stavljaju (pre)visoke i nerealne ideale ljepote.
Zato Powis predlaže da se uvedu praktične mjere zabrane za oglašavanje proizvoda koji bi mogli imati utjecaj na zdravlje.
"Svatko - pogotovo oni koji se bave mladim ljudima, kao što su medijske kuće i slavne osobe koji od njih imaju koristi - dužan se brinuti da učini više za njihovo zdravlje i dobrobit", zaključio je profesor.
Iako nitko nije posebno imenovan, poznato je kako su Kim Kardashian, Cardi B i Iggy Azalea samo neke od slavnih osoba koje već dulje promoviraju različite proizvode koji navodno pomažu u gubitku kilograma.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati