Ljudi jedu za četvrtinu veće porcije nakon treninga jer smatraju da su zaslužili

Ljudi jedu za četvrtinu veće porcije nakon treninga jer smatraju da su zaslužili
Foto: Instagram

MNOGI ljudi su redovito u teretani, ali bez vidljivih rezultata. Znanstvenici konačno imaju rješenje ovog fenomena. Naime, tjelovježba, kažu, može uzrokovati debljanje. 

Istraživanje provedeno na Sveučilištu Loughborough otkrilo je da su sudionici povećali veličinu porcija hrane za četvrtinu nakon što su se dobro preznojili vježbajući.

Znanstvenici smatraju da ljudi pretjerano konzumiraju hranu nakon treninga jer misle da su to zaslužili.

“Kad je riječ o mršavljenju, osim onoga što jedemo, važan faktor je koliko jedemo. Rezultat ovog istraživanja ukazuje na to da vježbanje rezultira povećanjem unosa hrane nakon treninga, barem kod rekreativnih vježbača”, izjavio je autor istraživanja dr. Lewis James.

U istraživanju je sudjelovalo 40 osoba koje su barem tri puta tjedno polazile satove aerobika. Mjerena im je težina i morali su odgovarati na pitanja koliko jedu nakon tjelovježbe, a koliko u ostatku dana.

“Sudionici su nakon treninga birali za 24 posto veće porcije od uobičajenih”, stoji u časopisu Appetite u kojem su objavljeni rezultati istraživanja.

Sudionici koji su vježbali prije ručka, svoj su glavni obrok u danu povećali za 150 kalorija, a znanstvenici upozoravaju da tjelovježba neće imati nikakav učinak na tjelesnu težinu ako to čine i tijekom večere.

Potrošnja čokolade među ispitanicima je porasla za 20 posto, a nešto više su je konzumirale žene nego muškarci.

“Postoji početni gubitak težine, međutim nakon toga slabi brzina kojom gubite kilograme ili postaje stabilna”, upozoravaju stručnjaci. 

Učinkovit način za gubitak kilograma, napominju znanstvenici, kombinacija je zdrave prehrane i tjelovježbe.

“Statistike ukazuju na to da prevalencija prekomjerne težine i pretilosti i dalje raste, a 61 posto osoba u Velikoj Britaniji ima preveliku tjelesnu težinu ili je pretilo. Kilogrami se nakupljaju kada je unos energije veći od njene potrošnje. To dovodi do nakupljanja masti u masnom tkivu. Povećana tjelesna aktivnost, posebno aerobna, jedna je od metoda za povećanje potrošnje energije koja se predlaže kao pomoć u kontroli težine”, zaključili su.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara