Najbolji savjeti Jennifer Aniston o fitnessu i zdravlju

Najbolji savjeti Jennifer Aniston o fitnessu i zdravlju
Foto: EPA EFE

POZNATA glumica Jennifer Aniston oduševljava svojom pojavom jer iako je navršila 50 godina izgleda nevjerojatno.

Naravno, za njezino isklesano tijelo postoji tajna, a to je disciplina koja uključuje 16-satno gladovanje, ispijanje zelenih čajeva i brojne treninge.

Ovo su njeni savjeti za zdravlje i fitness koji vam mogu poslužiti kao motivacija, prenosi portal Shape.

Učinite to radi sebe

Aniston se na svoju prehranu počela fokusirati rano u karijeri nakon što joj je agent rekao kako neće dobiti puno uloga jer je "bucmasta", zbog čega je i skinula velik broj kilograma.

Iako u početku ovaj komentar nije ozbiljno shvatila, obratila je pozornost na odabir hrane koju je unosila. Tada je shvatila da se ne hrani zdravo i odlučila je promijeniti prehranu.

"Vrijeme je da prestanete razmišljati o ljepoti samo kao o konfekcijskom broju 36, o pravoj veličini stražnjice i idealnoj veličini struka. Fokusirajte se na sebe i svoje zdravlje", rekla je.

Nemojte imati rutinu

Poznato je kako ova glumica ne voli rutinu i kako joj je potrebna raznolikost kako bi bila motivirana.

Tako uživa u jogi, ali u različitim vrstama joge, koju prakticira tri dana u tjednu, a kod kuće obavlja trening s utezima i kardio za koji najradije koristi bicikl ili traku za trčanje.

Odaberite zdravu hranu

Glumica dan započinje šalicom tople vode s malo limuna, a nakon toga slijedi kava s mlijekom koje ima niski udio masnoće s malo stevije.

Za doručak pije proteinski smoothie s bananama, trešnjama, kupinama, prahom zelenog povrća, malo kakaa u prahu, čokoladnom stevijom i čokoladnim bademovim mlijekom.

"Zaista volim čokoladu. Ne volim okus proteina", rekla je.

Za međuobrok će pojesti tvrdo kuhano jaje, a za ručak slijedi salata od tune, krastavaca i leće s možda malo maslinovog ulja.

Ako popodne ogladni, pojest će komadić sira ili pojesti juhu.

S vremenom promijenite navike

Aniston shvaća kako ono što je radila u dvadesetima sada možda i nije djelotvorno.

"Smiješno je, zaista je brz prijelaz od toga da se ne brinete za tijelo i odjednom zaista morate biti svjesni što unosite", rekla je.

No još je priznala kako sada nije stroga kao što je prije bila.

"Ne dopuštam prehrambenim navikama da izmaknu kontroli. No tu i tamo si dopustim malo odmaka. Moja opće filozofija je jesti zdravo i što više organskog voća i povrća. Neka unos šećera bude što manji i pijte puno vode te dobro spavajte."

Obrazovanje je ključno

"Kako postajem starija, postoji samo veća svijest o tome što je dobro za moje tijelo, iznutra, ali i izvana. Stvar je u tome da je potrebno čitati sastojke svakog proizvoda koji kupujete. Ako ne vodite brigu o tijelu, tada vaše tijelo pati i ne dobivate maksimum iz svakodnevnog života", rekla je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara