Najčešća amaterska pitanja i odgovori o vježbanju

Najčešća amaterska pitanja i odgovori o vježbanju

Foto: Instagram

OVO su neka od pitanja koja se sigurno i vama motaju po glavi.

1. Kada početi vježbati?

Nemojte čekati novo godišnje doba, Novu godinu, sljedeće proljeće pa ni sljedeći ponedjeljak. Pravi odgovor je odmah, jer vježbanjem ne samo da postajete zdraviji te vaše tijelo izgleda ljepše nego se rješavate i stresa, kojeg danas više nitko nije pošteđen.

2. Kada je najbolje vježbati: ujutro ili navečer?

Svako od ovih doba ima svoje prednosti, no za vas najbolje vrijeme treninga jest ono koje vam dopuštaju vaš raspored i obaveze, kada imate potpuni mir i volju, bez mobitela, mailova, stresa, žurbe...

3. Što jesti prije treninga?

Jedino što ne smijete raditi jest jesti neposredno prije treninga, posebno ako imate osjetljiv želudac, jer će vas već nakon nekoliko minuta uhvatiti mučnina. Jedite najmanje sat ili najbolje dva prije treninga i neka to budu ugljikohidrati koji će vas dulje držati sitima. Nemojte na trening odlaziti ni gladni, naravno, jer nećete moći dati svoj maksimum.

4. Što jesti poslije treninga?

Dva sata nakon treninga su ključna i u tom razdoblju morate jesti, odnosno nahraniti umorne mišiće, najbolje proteinima.

5. Je li za vas teretana ili grupni trening?

Ako stalno volite isprobavati nove stvari ili niste toliko informirani o raznolikošću vježbi, teretana bi vam brzo mogla postati dosadna pa bi bilo bolje upisati neki od grupnih treninga. No, ako imate prenatrpane rasporede, a grupni treninzi zahtijevaju dolaske u određeno vrijeme, onda je za vas samostalno vježbanje mnogo bolja opcija.

6. Jesu li utezi samo za muškarce?

Ne, ne i ne! Sve ćete mišiće na tijelu mnogo bolje oblikovati, a tijelo zategnuti ako vježbate s opterećenjima. Prilagodite si težinu, jer nitko ne kaže da morate raditi čučnjeve sa 16 kilograma. Samo malo opterećenje može dati bolje rezultate nego rad bez njih. Ne bojte se, nećete postati Hulk.

7. Kako mjeriti napredak?

Najgore što možete napraviti jest mjeriti se svaki dan ili uopće, ističu stručnjaci. Mnogo je bolja opcija gledanje u zrcalo, slikanje ili odijevanje odjeće u koju donedavno niste stali. S prvim promjenama stići će i još mnogo motivacije za dalje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara