Nije isto kakve banane jedete, svaka ima svoj učinak

Nije isto kakve banane jedete, svaka ima svoj učinak

Foto: WeHeartIt/Instagram

POSTOJE zelene, žute i jako zrele, smeđe, točkaste banane, a svaki je tip poseban.

Banane su bogate kalijem, vlaknima i vitaminima C i B6, no ovo ukusno voće nudi puno više od toga.

One su odličan izvor otpornog škroba koji se nalazi u hrani bogatoj ugljikohidratima, a odličan je jer ga organizam sporo probavlja pa smo duže siti. No zelenija banana ima više otpornog škroba i manje šećera u odnosu na zrelu bananu.

A to je samo jedna činjenica koja čini razliku između nezrelih i jako zrelih banana.

Nezrele, zelene pa i tvrde žute banane bogate su probiotičkim bakterijama koje odlično djeluju na zdravlje debelog crijeva, kod oporavka nakon proljeva i reguliranja želučane kiseline, a odlične su i za regulaciju šećera u krvi.



No žute banane bogatije su antioksidansima te imaju visoku koncentraciju vitamina B6 i kalija. To znači da su bolji saveznik u borbi protiv bolesti, a dobra strana kalija je ta da bolje regulira krvni tlak. Osim toga, smeđa banana se lakše probavlja pa je dobar diuretik, jer potiče bubrege da izlučuje višak natrija koji tijelo zadržava.

>>9 dobrih razloga zašto bi trebali jesti točkaste banane<<



I na kraju, važno je spomenuti da su mekane i smeđe banane slađe, a sadržavaju i više triptofana koji doprinosi smanjivanju stresa i anksioznosti. One su također bogatije hranjivim sastojcima koje jačaju zdravlje kostiju i mišića.

>>Zašto je banane bolje jesti uvečer<<

Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz banane, instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: banana.
 
Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara