Nutricionistica otkriva zbog čega se debljate na određenim dijelovima tijela

Nutricionistica otkriva zbog čega se debljate na određenim dijelovima tijela
Foto: 123RF

KAKO starimo, tako se usporava metabolizam i tijelo je podložnije nakupljanju neželjenih kilograma. Tome pridonose i prehrana, razina stresa, ali i hormoni. 

Nutricionistica Lee Holmes otkrila je uzrok debljanja na određenim dijelovima tijela te kako se boriti protiv toga.

Bokovi

Prema Lee, glavni krivac za višak kilograma na bokovima je neravnoteža hormona.

“Ako razina estrogena nije u ravnoteži, možete biti podložniji debljanju u ovoj regiji. Provjerite razine hormona”, pojasnila je i savjetovala da konzumirate više avokada, brokule i lososa kako biste održali zdravu težinu.

Napominje da je važan i unos proteina i redovita tjelovježba.

Trbuh

“Prevelika konzumacija ugljikohidrata i šećera može dovesti do debljanja u području trbuha. Važno je pratiti i razinu kortizola koji uzrokuje zadržavanje masti na trbuhu”, kaže Lee.

Kako biste ovaj hormon održali u ravnoteži, Lee preporučuje unositi lisnato zeleno povrće i šipak u organizam, kao i prakticiranje tehnika disanja, joge i meditacije.

Ruke

Nutricionistica kaže kako je debljanje u rukama prirodno i događa se s godinama.

“Meni pomaže četkanje tijela koje radim svakog dana pod tušem, kao i redovita masaža i piling. Tako uklanjam tvrdokorne nakupine masti. Jednostavnim stimuliranjem tkiva doista možete primijetiti razliku, posebno ako nekoliko puta tjedno odaberete dizanje utega”, dodala je.

Stražnjica

Ako općenito unosite previše kalorija u organizam, vaša stražnjica bi mogla rasti. Točnije, ako jedete premasnu i prženu hranu, kaže Lee i pojašnjava: “Prehrana kojoj nedostaje proteina također dovodi do debljanja u donjem dijelu leđa i stražnjici.”

Donji dio nogu i gležnjevi

Lee pojašnjava kako je često trudnoća uzrok nakupljanja vode u donjem dijelu nogu, a posebno gležnjevima.

“Ako niste trudni, pripazite na unos soli. Klonite se stresa”, savjetovala je.

Općenito, nutricionistica savjetuje konzumirati kiselo zelje koje je probiotik, ali i prebiotike poput luka, šparoga i zelenih mahunarki.

“Obratite pozornost na oblik tijela. Žene čije tijelo nalikuje jabuci, sklone su debljanju u trbuhu, dok oblik kruške najčešće kilograme nakuplja u bokovima i stražnjici”, rekla je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara