Obožavate sir, a izbjegavate ugljikohidrate? Isprobajte kruh od tikvica

Obožavate sir, a izbjegavate ugljikohidrate? Isprobajte kruh od tikvica
Foto: Delish

AKO ste ljubitelj sira i navečer žudite za njime, a istovremeno nastojite izbjegavati ugljikohidrate, odnosno kruh, imamo dobre vijesti. Od tikvica možete pripremiti ukusno jelo koje će se savršeno slagati s umakom od rajčice i zasititi vas do jutra. Takozvani kruh od tikvica je i odlična ideja za predjelo kojim ćete oduševiti svoje goste.

Ako ste na ketogenoj dijeti, umjesto kukuruznog brašna upotrijebite bademovo.

Sastojci koje ćete trebati su tri tikvice, dva jaja, dva češnja češnjaka, pola žlice origana, tri komada mozzarelle, 64 grama parmezana, 30 grama brašna, sol, papar, malo crvene paprike i peršin.

Pećnicu zagrijte na 220 stupnjeva. Naribajte tikvice i uz pomoć kuhinjskih ručnika ih dobro ocijedite. Stavite ih u veliku posudu pa dodajte jaja, protisnuti češnjak, origano, jednu naribanu mozzarellu, naribani parmezan, brašno te začinite solju i paprom. Dobro promiješajte pa prebacite tijesto na pladanj prekriven papirom za pečenje i ravnomjerno tanko rasporedite. Pecite oko 25 minuta, dok ne dobije zlatnu boju.

Izvadite tijesto iz pećnice pa ga pospite ostatkom naribane mozzarelle, crvenom paprikom i peršinom i zapecite još desetak minuta.

Narežite na kriške i servirajte uz umak od rajčice.

Dobar tek!

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara