Omastite se super ukusnim i zdravim pomfritom

Omastite se super ukusnim i zdravim pomfritom

Foto: Pinterest 

TKO se još u današnje vrijeme boji masnih krumpirića kada oni mogu biti jednako ukusni bez pečenja u ulju. Moguće je naravno, čak i poželjno, jer ovakav obrok može biti idealan veganski recept i samostalno jelo od kojeg ćete se zasititi bez imalo grižnje savjesti. 

Zato vam donosimo jednostavan recept za super ukusne krumpiriće s ružmarinom i umakom od prepečenog češnjaka i indijskih oraščića. Iz pećnice naravno. 

Treba vam: 

3 veća krumpira 

šaka svježeg ružmarina

1 žlica maslinovog ulja 

pola čajne žličice morske soli 

papar ili chilli papričica u prahu 


Za umak: 


3 žlice svježe iscijeđenog limunovog soka 

3 češnja češnjaka 

pola šalice indijskih oraščića 

sol i papar po želji 

grčki jogurt - po želji 

 

Priprema: 

Za cjelokupnu pripremu treba vam 40-ak minuta. 

Krumpire ogulite i narežite na jednaku debljinu, kao za klasičan pomfrit. Potom ih dobro prosušite kuhinjskim ubrusom kako bi ih dehidrirali. Začinite ih sa žlicom maslinovog ulja, dodajte sol i ružmarin te s malo papra ili chillija u prahu. Dobro pomiješajte. 

Pećnicu zagrijte na 220 stupnjeva, a krumpiriće poslažite na papir i lim za pečenje, ali pazite da se krumpirići ne dodiruju kako bi se mogli ravnomjerno ispeći da budu hrskavi. 

Zajedno s krumpirićima na lim, negdje uz rub, stavite i tri režnja češnjaka neoguljena koje ćete peći oko 10 minuta s okretanjem, a nakon 10 minuta izdavite češnjak, a krumpiriće ukupno pecite 30-35 minuta. Također s okretanjem kako bi bili hrskavi i dobro zapečeni s obje strane. Također pazite da vam se pri okretanju ne slijepe već da se nastave peći odaljeni jedan od drugoga. 

Dok se krumpirići peku ogulite češnjak (izvana će biti pečen, a unutra još sočan i mek) te ga zajedno s indijskim oraščićima stavite u blender, zalijte sokom od limuna, dodajte začine po želji i blendajte tako da umaku po malo dodajte vodu. Pripazite samo kod blendanja da vam se oraščići i češnjak ne lijepe za stijenke blendera tako da se dobro izblendaju, a ako će vam taj okus biti malo prejak, slobodno dodajte i malo svježih proteina u obliku grčkoj jogurta. Umak možete kombinirati i s malo više vode, a da mu primjerice dodate malo svježeg sira - ovisno kakav okus i koliku gustoću umaka želite dobiti. 

Savjet: Iako s ovoliko napisanih slova recept zvuči komplicirano - nije. A tko jednom kuša ove ukusne, fit krumpiriće poželjet će ih jesti često. Bez grižnje savjesti jer ovo nije ona klasična masna verzija puna loših zasićenih masti. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara