Ove čudne znanstvene metode mogle bi pomoći da ostanete zdravi

Ove čudne znanstvene metode mogle bi pomoći da ostanete zdravi
Foto: 123RF, Instagram

MEDICINA i znanost nude sve više novih metoda za očuvanje zdravlja, a iako ponekad metode mogu zvučati pomalo čudno, navodno su učinkovite.

1. Nakon kave kratko odrijemajte

Znanstvenici su eksperimentom otkrili da kratko drijemanje nakon šalice kave blagotvorno djeluje na tijelo. Sudionici eksperimenta su nakon kave kratko odrijemali, a zatim su polagali test vožnje. Rezultat eksperimenta je bio taj da su napravili manje pogrešaka.

Da biste postigli takav rezultat, preporučuje se kavu popiti prilično brzo, a nakon toga odmah odite na kratki odmor u trajanju od 15 do 20 minuta.

2. Niskokalorična dijeta izaziva veći apetit

Pojačani fokus brojenja kalorija dovodi do negativnog rezultata u gubitku i održavanju optimalne težine.

Kad odaberete niskokalorični umjesto cjelovitog obroka, to samo nakratko smanjuje osjećaj gladi. Ali vrlo brzo nakon toga počinjete osjećati glad pri čemu trošimo još više kalorija.

3. Jedite koru jabuke

Konzumiranje više zelenila, voća i povrća nikome neće naškoditi, ali možda treba obratiti malo više pozornosti na jabuke.

Jabuke sadrže kvercetin, tvar koja ima protuupalna svojstva. Štoviše, one štite moždane stanice od oštećenja.

4. Ne perite zube barem sat vremena nakon jela

Mnogi stomatolozi su uvjereni da je pranje zuba nakon jela usporedivo s pokušajem uklanjanja zubnog plaka brusnim papirom.

Bilo koja hrana (posebno agrumi, voće koje sadrži kiseline, rajčice i sokovi) čini caklinu naših zuba osjetljivom na vanjske utjecaje. Ako perete zube odmah nakon jela, puštate da kiseline prodiru u duboke slojeve vaših zuba, što će na kraju dovesti do stvaranja šupljina.

5. Riješite se budilice

Svaki oštar šum ometa vaš san i donosi puno stresa vašem tijelu.

Ako koristite budilicu, tijekom dana se možete osjećati razdražljivo, a vid, pamćenje i reakcije na događaje se pogoršavaju. To s vremenom može izazvati kardiovaskularne bolesti, moždane udare, neurološke poremećaje i intelektualni pad.

Da biste se mogli probuditi bez budilice, potrebno je naviknuti tijelo na određeni režim. Na primjer, trebali biste ići spavati svaki dan u isto vrijeme.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara