Pet jednostavnih promjena mogu vam pomoći da se ekspresno osjećate bolje

Pet jednostavnih promjena mogu vam pomoći da se ekspresno osjećate bolje
Foto: Instagram

VEĆ je poznato da ljudsko tijelo štiti samo sebe od vanjskih i unutarnjih utjecaja koliko god može.

Isto se događa i kada se borite s anksioznošću.

"Anksioznost se događa kada precijenimo vjerojatnost da će se nešto loše dogoditi i podcjenjujemo našu sposobnost da se s time nosimo", rekla je za Healthline klinička psihologinja Natalie Dattilo.

Upravo zato, prakticiranje optimizma može pomoći i smanjenju anksioznosti. Kako biste uspjeli u tome, donosimo vam sedam načina da unesete optimizam u svoj život i pomognete smanjenju anksioznih osjećaja:

1. Promijenite svoje razmišljanje

"Najvažnija komponenta je uvježbavanje novih načina razmišljanja", rekla je Dattilo te dodala kako mnogi to ni ne pokušaju nego odmah odustaju.

Ako želite promijeniti način na koji razmišljate o sebi, ljudima i svijetu, potrebno je da potpuno promijenite način razmišljanja. Mozak je vrlo fleksibilan te ima mogućnost stvaranja novih veza, ali je za to potrebno vrijeme, puno ponavljanja i nova iskustva.

2. Nemojte razmišljati o strahu

Ljudi koji imaju kroničnu anksioznost, skloni su negativnom načinu razmišljanja koje uključuje očekivanje da što god radili, neće uspjeti.

"Shvaćanje straha i stjecanje informacija o vašem strahu je pravi protuotrov za strah", rekla je Dattilo.

Kako bi uspjeli u tome, kada se nađete u stresnoj situaciji odgovorite na sljedeća pitanja:

Koliko je moguće da se ovo ne može riješiti?

Koja je vjerojatnost da će ovaj događaj utjecati na sve u mom životu?

Odgovori na ova pitanja će vam pomoći da prihvatite svoj strah i da shvatite kako se ništa katastrofalno ne može dogoditi.

3. Okružite se optimistima

Poslušajte stajalište optimista i to pokušajte primijeniti u vlastitom životu. Osim toga, napravite popis ljudi zbog kojih se osjećate dobro, jer će vam to pomoći da se osjećate dobro, mirno i sigurno.

"Vaši društveni odnosi jedno su od najboljih pokazatelja vašeg zdravstvenog stanja, tako da ako vrijeme provodite s anksioznim ljudima, malo je vjerojatno da ćete se osjećati bolje", objasnila je Dattilo.

4. Izjavite nešto pozitivno svakoga dana

Svako jutro kada se probudite napišite svoj cilj ili nešto pozitivno i to vas može dovesti do pozitivnog načina razmišljanja.

5. Smijte se

Naravno, ako vidite nešto smiješno, to će vas automatski nasmijati, ali ponekad možete prevariti svoje tijelo smijući se na silu. Tako ćete stvoriti osjećaj sreće što će na kraju rezultirati istinskim smijehom.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara