Poznata australska manekenka otkriva što joj pomaže zadržati idealnu težinu

Poznata australska manekenka otkriva što joj pomaže zadržati idealnu težinu
Foto: Instagram

26-GODIŠNJA Elyse Knowles od modela je postala ambasadorica brojnih brendova i osigurala si blistavu budućnost.

Kako bi do toga došla, ova plavuša je naporno radila. Trenirala je tijelo i um do zavidne razine.

Danas ima idealnu težinu koju održava. Dan počinje u 6 sati odlaskom u teretanu gdje je čeka trener.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Elyse Knowles (@elyse.knowles)

''Obvezala sam se da nikada neću nikoga razočarati nedolaskom pa tako ni trenera'', izjavila je.

Vikendom planira obroke za naredni tjedan i uvijek opskrbi hladnjak nutritivno bogatim sastojcima pa tako ubije želju za bilo kakvom brzom hranom.

Nakon teretane odlazi kući gdje doručkuje omlet od jaja sa špinatom, kozjim sirom i pestom. Uživa i u kavi koju priprema s bademovim mlijekom i medom.

Nikad ne preskače ni vodu koje dnevno popije dvije do tri litre. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Elyse Knowles (@elyse.knowles)

''Pijem puno tople vode. Volim je i uvijek je nosim u termosici kamo god idem'', kaže Knowles.

Topla voda joj zagrijava organizam i tako ubrzava metabolizam. Tako tijekom dana sagorijeva više kalorija.

Za ručak, kaže, bira nešto jednostavno poput salate s proteinima, dok za večeru najradije jede ribu s povrćem.

''Gotovo nikad ne pijem alkohol. Kad sam vani s prijateljima, glumim. Naručim gaziranu vodu s limunom'', objašnjava.

Na kraju otkriva svoju rutinu koja se tiče vježbanja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Elyse Knowles (@elyse.knowles)

''Volim odraditi dva seta čučnjeva iz skoka uz osam udaraca u vreću za boks. Potom tri minute udaram u vreću. Nakon toga slijede dvije runde udaraca nogom u vreću'', opisuje.

Nakon toga radi burpeeje, a za trbušne mišiće uključuje tri minute trbušnjaka i plankova.

''Ako uz navedeno dodate i još malo kardio vježbi, crvenit ćete se u licu kao nikada'', dodaje i savjetuje da trening završite uz nekoliko vježbi za noge koje uključuju iskorake i čučnjeve.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara