Sedam večernjih napitaka koji vam mogu pomoći da smršavite

Sedam večernjih napitaka koji vam mogu pomoći da smršavite
Foto: Instagram

LOŠ san povezuje se s debljanjem, neravnotežom hormona, pojačanim apetitom drugi dan i problemima sa šećerom u krvi. 

Zato liječnica Bridget Murphy savjetuje da prije odlaska u krevet budete oprezni oko toga što jedete, ali i pijete. 

“Sigurno znate da na kvalitetu sna utječu kofein i šećer. No, postoje nutrijenti koji vam mogu pomoći izgraditi mišiće, sagorjeti masti i održati razinu šećera u krvi na zdravoj razini”, kaže. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Ladies Who Tea (@ladieswhotea)

Za časopis Men’s Health otkrila je koje napitke trebate birati prije spavanja ako želite smršavjeti.

1. Mlijeko

Šalica mlijeka (toplog ili hladnog) će vas uspavati zahvaljujući zdravoj dozi triptofana i kalcija, kaže Murphy. Mlijeko osigurava i proteine koji potiču rast i snagu mišića.

2. Sok od grožđa

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Rinaz moideen (@food_room77)

Mala čaša soka od grožđa može vam pomoći da spavate i sagorijevate salo. Naime, Murphy ističe da antioksidansi koje sadrži grožđe pomažu da tijelo ne pohranjuje, već sagorijeva kalorije, a to je potvrdilo i istraživanje objavljeno 2015. u časopisu Journal of Obesity.

3. Kefir

Kefir je probiotik koji povećava razinu zdravih bakterija u crijevima i tako ih čini zdravijima, a pomaže i tijelu da efikasnije apsorbira vitamine i minerale. Istraživanje objavljeno u British Journal of Sports Medicine povezuje kefir s kvalitetnijim snom i boljom izvedbom tijekom tjelovježbe.

4. Proteinski shake od soje

Prema istraživanju sa Sveučilišta Birmingham, proteinski shake od soje utječe na bolju kvalitetu sna i snižava razinu kortizola, hormona stresa koji izravno utječe na debljanje. 

Za maksimalni učinak, u shake dodajte grčki jogurt koji će mišiće opskrbiti proteinima za bolji oporavak nakon tjelovježbe, savjetuje Murphy.

5. Voda

Vodom ne unosite kalorije i najučinkovitija je za žeđ i mršavljenje. Da ispijanje vode ne remeti vaš san, pronađite količinu koja vas neće tjerati na često mokrenje zbog kojeg ćete morati ustajati.

6. Čaj od kamilice

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Sara Shacket | Tea Happiness 🍵 (@tea_happiness)

Šalica toplog čaja opušta živce i djeluje kao blagi sedativ. Prema riječima dr. Murphy, uspavat će vas poput uspavanke. Također, navodi da kamilica kontrolira razinu glukoze i potiče mršavljenje. Ono što je važno napomenuti je da birate vrste čaja koje ne sadrže kofein.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara