Trenerica Tiffiny Hall otkriva trikove za manje vježbanja, ali bolje rezultate

Trenerica Tiffiny Hall otkriva trikove za manje vježbanja, ali bolje rezultate
Foto: Instagram

MOŽETE sate provoditi u teretani, a ne primijetiti rezultate. Uspješan gubitak kilograma i transformacija tijela događaju se kada su treninzi intenzivni i kvalitetni, a prehrana zdrava i uravnotežena. To zapravo znači da pravilno iskorištenih 25 minuta u teretani može dati bolji rezultat nego sati preznojavanja.

Trenerica Tiffiny Hall otkrila je kako u što kraćem vremenu možete ostvariti najbolje rezultate.

1. Odaberite HIIT trening

Intervalni trening visokog intenziteta nastao je upravo za osobe koje nemaju vremena. Bazira se na intenzivnoj aktivnosti uz kraća razdoblja oporavka. Primjerice, određenu vježbu izvodite 40 sekundi pa odmarate dvije.

Ovakvi treninzi ubrzavaju srčani puls i sagorijevaju kalorije i do 48 sati nakon završetka vježbanja.

2. Jedite prije treninga

Hall savjetuje da tijelu osigurate energiju potrebnu za vježbanje. Njezina preporuka je užina koja se sastoji od ugljikohidrata i proteina.

3. Dodajte utege

Trenerica kaže da nećete postati bodybuilder ako se prihvatite utega. Ne trebate teške, već krenite s laganim utezima. Tako ćete polako graditi mišićnu masu, a rješavati se viška masti. 

4. Smanjite vrijeme odmora

Ako trenutno vaš odmor traje minutu, Hall savjetuje da ga pokušate smanjiti na 45 sekundi. Tvrdi da je to dovoljno vremena da se mišići oporave, a vi ćete itekako uštedjeti na vremenu.

5. Uključite super setove

Vrijeme tijekom kojeg se odmarate zamijenite super setovima. To su serije dvije ili više vježbi bez odmora. Primjerice, odradite set sklekova i burpeeja, jedan za drugim. Ciljajte istu skupinu mišića.

6. Slušajte glazbu

Omiljena pjesma može vam dati dodatnu dozu energije i ohrabriti vas da se više potrudite.

7. Razradite plan prehrane

Trenerica kaže da možete provesti sate u teretani, ali rezultati se možda neće vidjeti ako ne promijenite plan prehrane. Savjetuje da promislite o onome što jedete, odnosno da izbacite procesuiranu hranu, sokove, alkohol i sve prženo u dubokom ulju.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara