Bizzarini P538S: Veliki povratak

GIOTTO Bizzarini, talijanski dizajner i inženjer čiji su prsti sudjelovali u stvaranju najvećih automobilskih legendi poput Ferrarija 250 GTO, nakon više od četiri desetljeća vraća original u novom pakiranju.

Naravno, u pitanju je P538S, Bizzarinijev sportaš iz 1967. godine, koji je usprkos sportskim neuspjesima ostao duboko zarezan u automobilskoj povijesti kao jedan od najljepših sportskih automobila svoga vremena.

Za povratak Bizzarinija zaslužan je njemački dizajner Stefan Schulze, koji nakon proizvodno neuspješne Panthere ima novi uradak. Iako zasada živi u obliku rendera, reinkarnirani P538S ima velika šanse da zaživi.

Projekt razvoja u kojem je učestvovalo nekoliko snažnih imena uključujući Galmer Enineering i samog Giotta Bizzarrinija ući će u finalnu fazu već idućeg mjeseca kad će prototip bolida biti izveden na Nardo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako su zasad informacije nepotpune, novi Bizzarrini izaziva veliki interes javnosti. Kako i ne bi kad se radi o svega 800 kg (serijska izvedba bit će nešto teža) teškom bolidu kojeg pokreće središnje postavljen Corvettin LS7 V8 motor snažan preko 500 KS.

Naravno, oku ugodan dizajn je samo dobrodošao. Automobil osnovu dijeli s tajlandskim bolidom Galmer Arbitrage GT, koji također ispod lima krije motor američkog ponosa, najnovije 'vette.

I za kraj spomenimo da je Giotto svih ovih godina ostao dosljedan svom snu. Prelijepi dizajn talijanskog GT-a i brutalna snaga američkog muscla cara za njega su dobitna formula. P538S tek je jedan od dokaza te tvrdnje, koju će pokrijepiti i Bizzarrinijevi modeli nastali pod kapom tvrtke ISO, posebno Rivolte i Grifa. I za kraj recimo kako je Giotto u pauzi sklapanja replika 538S stvorio i nekoliko atraktivnih studija prikazanih javnosti prije nekoliko godina (npr. GT Strada - 2005. g).

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara