ALAN MULALLY, predsjednik i izvršni direktor Forda izjavio je da Ford zasad nema namjeru prodati Volvo. "Naš plan nije prodati Volvo već poboljšati njegovu troškovnu strukturu te poziciju samog branda".
Ford je izvršio temeljite strateške analize švedskog proizvođača te odlučio zadržati Volvo unatoč trenutno velikom gubitku. Jedan od najvećih svjetskih proizvođača očito je uvjeren u dugoročnu profitabilnost branda.
S druge strane, Volvo još uvijek posjeduje jedan od najboljih istraživačkih centara po pitanju sigurnosti, a uz to dijeli platformu s mnogim Fordovim vozilima. Matična kompanija očito želi usmjeriti Volvo ka premium segmentu što je realno i jedino mjesto na kojem se Volvo može naći.
Jaguar i Land Rover nisu te sreće. Mulally ne taji da su u tijeku pregovori s odabranim partnerima, a prve rezultate mogli bismo imati već početkom sljedeće godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati