Prvi Lotus u novom tisućljeću
PUNIH deset godina, još od lansiranja modela Elise, trebalo je čekati da Lotus razvije potpuno novi automobil. Europa S je ime novog sportaša s Otoka kojim bi ova vrlo cijenjena tvrtka trebala osjetno povećati prodaju.
Za razliku od prije spomenutog Elise-a, novi model puca na šire tržište, ili u prijevodu: Lotus se donekle odriče minimalizma i okreće luksuzu.
Po ovom pitanju to znači da će novi model biti osjetno ugodniji u vožnji, a ne bi trebalo nedostajati niti komforu namijenjene opreme.
Lotus novog doba će se tako serijski isporučivati s interijerom presvučenim kožom, a bez doplate će se opremati čak i tepisima.
Šalu na stranu, Europa S je prvi Lotus s potpunom sigurnosnom opremom, što će biti (možda) presudan impuls u proboju na prekomorska tržišta. Kad se sve zbroji, 450 Lotusovih zaposlenika godišnje će proizvoditi oko 5.000 vozila.
Od ovog automobila Lotus očekuje puno. Točnije, u prvoj godini bi barem nekoliko stotina kupaca trebalo vjernost dati oko 50.000 eura vrijednom Lotusovom novitetu.
Cestovnim zaljubljenicima spremnim da kojiput sigurnosti pretpostave užitak u vožnji puno će zanimljivije biti saznati što Lotus krije ispod lima.
Radi se o Opelovom dvolitrenom turbo-motoru koji razvija 200 KS. Ne zvuči obečavajuće, ali kod Lotusa je to sasvim dovoljno.
Nevjerojatno, ali istinito, ovako motorizirani automobil postiže 96 km/h za svega 5,5 sekundi, dok će kazaljka brzinomjera pokazati maksimalnih 225 km/h nakon samo 14 sekundi.
Automobil je postavljen na potpuno novu platformu nazvanu Type 121, a početak proizvodnje je najavljen za srpanj iduće godine. Svjetska premijera zakazana je za ženevski salon koji svoja vrata otvara u ožujku iduće godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati