Zdrava prehrana u užurbanoj svakodnevici: Jedite u miru i zajedno

Foto: Shutterstock

U ZAPOSLENOJ svakodnevici kada istovremeno pokušavamo napredovati na poslu, posvetiti se obitelji te uživati u ponekom hobiju, često pati prehrana koja je prebrza i stoga često nezdrava. Američko udruženje nutricionista i dijetetičara donijelo je 10 savjeta za poboljšanje obiteljske prehrane:

1. Manje teorije, više prakse. Tjeranje djece da jedu zdravo dok vi tamanite čips i gazirana pića nema pretjerani učinak. Djeca većinu navika stječu upravo pomoću vašega primjera pa, ako želite djecu naučiti zdravoj prehrani, morate prvo početi od sebe.

2. Svježe voće i povrće trebaju biti svakodnevno u kući. Po mogućnosti uzimajte sezonske, domaće namirnice.

3. Svaki dan u isto vrijeme organizirajte obroke i međuobroke. Ako radite i niste cijelo vrijeme s djecom, raspored uskladite s djetetovom prehranom u vrtiću i vašom na poslu.

4. Uključite djecu u pripremu hrane, ovisno o uzrastu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
5. Nezdravu hranu, grickalice i slično stavite na najviše police.

6. Zajednički obroci su vrlo važni pa pokušajte, koliko vam to god dopušta raspored, zajedno jesti.

7. Jedite za stolom, ne ispred televizora ili u krevetu.

8. Isprobajte nove namirnice i hranu te ih ponudite djeci.

9. Ne tjerajte djecu da pojedu sve s tanjura, nego im pomozite da si sami nagrabe koliko namjeravaju pojesti. S vremenom će naučiti koliko im treba pa im neće ostajati previše ostataka. Besmisleno je djecu siliti jesti ako su se najela.

10. U obrocima pokušajte uživati, družiti se i povezivati. Teške rasprave ostavite za kasnije.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara