Bliži li se propast Victoria's Secretu?
NAJPOZNATIJEM brendu donjeg rublja ne piše se dobro.
Naime, statistike su pokazale da je ovogodišnja Victoria's Secret revija imala najmanju gledanost u povijesti svih njihovih revija. Zabilježeno je 3,3 milijuna gledatelja, dok je prošle godine brojka dosegnula 5 milijuna, a 2014. više od 9 milijuna gledatelja. Neki za to krive raskid ugovora s CBS televizijom i prelaskom na ABC, dok mnogi stoje iza toga da je ovo posljedica njihovih rigoroznih uvjeta i manjka uključivosti.
Direktor marketinga Ed Razek bio je prisiljen ispričati se zbog bezobzirnih komentara koje je uputio LGBTQ+ zajednici i plus size manekenkama. Izjavio je da se oni ne uklapaju u "fantaziju" po kojoj je brend poznat, što su mnogi plus size modeli kritizirali, a svoje je mišljenje javno izrekla i pjevačica Halsey koja je nastupila na ovogodišnjoj reviji.
Inače, ovo nije jedini problem s kojim se Victoria's Secret trenutno susreće. Prodaja njihovih proizvoda značajno je opala, a čak se ni ekstremno sniženi artikli nisu uspjeli prodati unatoč dva tjedna produženoj rasprodaji. Analitičar Randal Konik izjavio je da se brendu Victoria's Secret uskoro bliži propast, posebice ako nastave istom putanjom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati