Ni američki PR stručnjaci ne mogu Karamarku podignuti popularnost

Foto: FAH

INTERNETSKI portal EUobserver objavio je članak novinara Hrvoja Appelta u kojem analizira rezultate posljednjih anketa u Hrvatskoj prema kojima bi 25,1 posto birača trebalo glasati za HDZ-ovu konzervativnu koaliciju, dok bi 23,7 posto glasova trebalo otići SDP-ovoj liberalnoj koaliciji.

U tekstu se za pad popularnosti vladajuće koalicije okrivljuju istrage protiv Marine Lovrić Merzel i Željka Sabe. poseban naglasak stavlja se i na loš odnos Slavka Linića i Zorana Milanovića kao i ekonomska kriza, recesija i nedostatak stranih ulaganja.

Tomislav Karamarko stoga je uvjeren u pobjedu svoje koalicije zbog čega je angažirao i američke PR stručnjake.

"HDZ, koji je zapravo doveo državu u ovakvu ekonomsku situaciju, u kampanji je stavio naglasak upravo na ekonomiju te je po savjetu američkih PR stručnjaka, odmaknuo fokus od ideoloških tema".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U tekstu se dodaje da je činjenica da se HDZ pomiče prema centru, a ne još više udesno iako je nacionalistica Ruža Tomašić šesta na listi, a njezino uvrštenje nije spriječio ni šef europskih pučana Joseph Daul.

"No unatoč intervenciji američkih PR stručnjaka, Tomislav Karamarko ostaje najnepopularniji političar u Hrvatskoj. Iako se udaljio od ideološke retorike, on i dalje potiče branitelje i podiže tenzije prozivajući SDP-ovce jugonostalgičarima i komunistima".

Nova stranka Mirele Holy, ORaH, jedina je stranka kojoj raste popularnost u anketama.  Holy ujedno drži i drugo mjesto na listi najpopularnijih političara odmah iza predsjednika Josipovića. Njihov program temelji se na politici Europske zelene stranke.

Čak 25 hrvatskih lista za EU izbore ne pokazuju interes Hrvata za Europski parlament već za dobre radne uvjete i visoku plaću.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara