HRT-u ˝padaju˝ prihodi od reklama
Tekst se nastavlja ispod oglasa
UPRAVNO vijeće Hrvatske radiotelevizije (HRT) objavilo je danas da su marketinški prihodi te kuće u padu i zadužilo Ravnateljstvo kuće da izradi analizu iz kojeg bi se vidjeli uzroci toga trenda.
Na sjednici koju je sazvao ravnatelj kuće, Upravno vijeće odlučilo je zatražiti i od Vijeća HRT-a da na svoju slijedeću sjednicu uvrsti raspravu o kompletiranju uredničke ekipe na televiziji.
Ravnatelj Mirko Galić kazao je da je smanjenje predviđenih marketinških prihoda od srpnja do studenoga ove godine dovelo u pitanje poslovanje i razvoj HRT-a dogodine, ´kada će se na medijskom tržištu pojaviti nove nacionalne TV postaje´.
´Cilj nam je imati program koji će privlačiti oglašivače i biti konkurentan na tržištu, a zbog toga je potrebno da se urednička kriza riješi u najkraćem mogućem roku´, rekao je Galić.
Podsjetio je da će od iduće godine jedina televizijska postaja koja osim HRT-a ima nacionalnu koncesiju - Nova TV, početi proizvoditi vlastiti informativni program, te da će konkurencija HTV-u biti i dosadašnja treća mreža nacionalne televizije za čiju je koncesiju jučer raspisan javni natječaj.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Upravno Vijeće HRT-a ni ravnatelj Galić nisu danas iznijeli podatak o padu prihoda od marketinga u četveromjesečnom razdoblju. Dio medija objavio je, međutim, da je odustajanjem nekih oglašivača HRT od srpnja do početka studenog ´izgubio´ oko 15 milijuna kuna.
Na HRT-u se neslužbeno doznaje da pad prihoda nije izazvan odustajanjem oglašivača, nego emitiranjem većeg broja oglasa u jeftinijim terminima. To je, doznaje se, prouzročeno uredničkom odlukom da se u najgledanijem terminu između 20 i 22 sata emitiraju ´nezanimljive emisije´.
Galić je ustvrdio da je najveći prihod od marketinga u povijesti HRT-a zabilježen 2001., te da se tendencija rasta nastavila u prvih šest mjeseci ove godine.
´Iako je u prvom polugodištu prihod od marketinga bio 15 posto veći od predviđenog, u drugom dijelu godine pao je na 13 posto ispod predviđene razine´, kazao je Galić, dodajući kako marketing u potpunosti ovisi o kvaliteti programa.
Raspravljajući o zahtjevu da Vijeće HRT-a na svojoj idućoj sjednici treba raspravljati o kompletiranju uredničke ekipe na HTV-u, neki su članovi Upravnog vijeća iznijeli stav da Vijeće HRT-a zbog svojih ´neodgovornih odluka´ vezanih za odluke o ostavkama urednika treba podnijeti kolektivnu ostavku. No, taj prijedlog nije usvojen jer se njime, ustvrdili su članovi Vijeća, ništa ne bi postiglo.
Vijeće HRT-a prošloga je tjedna ponovno podržalo glavnu urednicu HTV-a Jasnu Ulagu-Valić, ali je odbilo razriješiti petero od osmero članova njezina kolegija koji su se požalili na programska razmimoilaženja i manjak komunikacije s glavnom urednicom.
Po mišljenju ravnatelja Galića, HTV u posljednjih deset godina nije nikada bio u takvoj situaciju, koju je nazvao ´neprirodnom i neviđenom´.
Upravno vijeće ocijenilo je da se Vijeće HRT-a nije usredotočilo na sadržaj zahtjeva za razrješenjem i obrazloženja pojedinaca, te da nije raspravljalo o stvarnim razlozima problema.
Na sjednici koju je sazvao ravnatelj kuće, Upravno vijeće odlučilo je zatražiti i od Vijeća HRT-a da na svoju slijedeću sjednicu uvrsti raspravu o kompletiranju uredničke ekipe na televiziji.
Ravnatelj Mirko Galić kazao je da je smanjenje predviđenih marketinških prihoda od srpnja do studenoga ove godine dovelo u pitanje poslovanje i razvoj HRT-a dogodine, ´kada će se na medijskom tržištu pojaviti nove nacionalne TV postaje´.
´Cilj nam je imati program koji će privlačiti oglašivače i biti konkurentan na tržištu, a zbog toga je potrebno da se urednička kriza riješi u najkraćem mogućem roku´, rekao je Galić.
Podsjetio je da će od iduće godine jedina televizijska postaja koja osim HRT-a ima nacionalnu koncesiju - Nova TV, početi proizvoditi vlastiti informativni program, te da će konkurencija HTV-u biti i dosadašnja treća mreža nacionalne televizije za čiju je koncesiju jučer raspisan javni natječaj.
Upravno Vijeće HRT-a ni ravnatelj Galić nisu danas iznijeli podatak o padu prihoda od marketinga u četveromjesečnom razdoblju. Dio medija objavio je, međutim, da je odustajanjem nekih oglašivača HRT od srpnja do početka studenog ´izgubio´ oko 15 milijuna kuna.
Na HRT-u se neslužbeno doznaje da pad prihoda nije izazvan odustajanjem oglašivača, nego emitiranjem većeg broja oglasa u jeftinijim terminima. To je, doznaje se, prouzročeno uredničkom odlukom da se u najgledanijem terminu između 20 i 22 sata emitiraju ´nezanimljive emisije´.
Galić je ustvrdio da je najveći prihod od marketinga u povijesti HRT-a zabilježen 2001., te da se tendencija rasta nastavila u prvih šest mjeseci ove godine.
´Iako je u prvom polugodištu prihod od marketinga bio 15 posto veći od predviđenog, u drugom dijelu godine pao je na 13 posto ispod predviđene razine´, kazao je Galić, dodajući kako marketing u potpunosti ovisi o kvaliteti programa.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Raspravljajući o zahtjevu da Vijeće HRT-a na svojoj idućoj sjednici treba raspravljati o kompletiranju uredničke ekipe na HTV-u, neki su članovi Upravnog vijeća iznijeli stav da Vijeće HRT-a zbog svojih ´neodgovornih odluka´ vezanih za odluke o ostavkama urednika treba podnijeti kolektivnu ostavku. No, taj prijedlog nije usvojen jer se njime, ustvrdili su članovi Vijeća, ništa ne bi postiglo.
Vijeće HRT-a prošloga je tjedna ponovno podržalo glavnu urednicu HTV-a Jasnu Ulagu-Valić, ali je odbilo razriješiti petero od osmero članova njezina kolegija koji su se požalili na programska razmimoilaženja i manjak komunikacije s glavnom urednicom.
Po mišljenju ravnatelja Galića, HTV u posljednjih deset godina nije nikada bio u takvoj situaciju, koju je nazvao ´neprirodnom i neviđenom´.
Upravno vijeće ocijenilo je da se Vijeće HRT-a nije usredotočilo na sadržaj zahtjeva za razrješenjem i obrazloženja pojedinaca, te da nije raspravljalo o stvarnim razlozima problema.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati