Predstavljen Cro Dakar Team: "Možemo među prvih deset"

NA 28. po redu izdanju najzahtjevnije auto-moto utrke na svijetu četvrti puta nastupa jedina naša ekipa, koja se domaćim medijima predstavila ovih dana u Zagrebu.

Za razliku od dosadašnjih nastupa gdje je cilj bio učestvovati i doći do cilja, ove godina hrvatska ekipa u sastavu Zvonimir Martinčević - Marin Frčko ima daleko veći cilj. U žestokoj konkurenciji Cro Dakar Team se nada ulasku među 50 najboljih u generalnom plasmanu i među prvih deset u svojoj klasi. Podsjetimo, hrvatski je tim prošle godine osvojio 72. mjesto.

 

Preduvjet dobrog plasmana su potpune pripreme. Kako uspjeh ovisi o nekoliko faktora, pripreme za utrku su bile iscrpne i temeljite, naglasio je Martinčević. Osim ljudskog faktora, odnosno fizičke pripreme i snalaženja u prostoru, neizostavan faktor je snažan i nadasve izdržljiv automobil.

Hrvatska posada će i ovaj put nastupiti u Toyoti Land Cruiser 3.0 D-4D, koja je u odnosu na prošlogodišnju izvedbu značajno unaprijeđena.

Motor je osnažen na 225 KS, a glavna novost je ugradnja šest-stupanjskog ručnog mjenjača koji će Toyoti olakšati kretanje u pijesku. Nadalje, cjelokupno podvozje dodatno je ojačano, a ugrađen je i tvrđi ovjes.

I u pravilima utrke ima određenih novosti. Od ove godine se ne smije koristiti GPS sustav, koji će se aktivirati samo u blizini kontrolnih točaka (u krugu od 3 km). Pridodamo li tome ograničenje maksimalne brzine na 150 km/h (kamioni i motocikli), jasno je kako je naglasak ovogodišnjeg izdanja na navigaciji, bolje rečeno sigurnosti.

U Cro Dakar Teamu se zbog toga previše ne zabrinjavaju, a jedine probleme bi mogle imati  na duljim etapama, koje će se završavati noću, kada je otežano snalaženje u prostoru.

Svi zainteresirani za praćenje hrvatske posade na rallyju Dakar 2006 moći će ih pratiti u realnom vremenu. Za uvid u trenutnu poziciju na svakom od benzinaca dovoljno je je na službenim stranicama odabrati njihov startni broj (373).

I za kraj recimo još nešto o samoj utrci Dakar 2006. Učestvuje 188 automobilističkih posada, 244 motociklista i 80 kamiona. Start je 31. prosinca iz Lisabona, Portugal, i završava 15. siječnja u Dakru, Senegal. U tih 15 dana posade će proći 9.043 km u 15 dionica, kroz šest država Europe i Afrike.

Za novi vizualni identitet hrvatske posade zaslužni su novi sponzori, Unique i MOL. Zanimljivo je da je jedan od sponzora MOL, a ne INA, koja nije htjela učestvovati u ovom projektu.

Pročitajte više