7 stvari koje ćete zavoljeti kod HUAWEI FreeClip slušalica

Foto: Press

Huawei je nedavno lokalno predstavio najnoviju seriju TWS audio slušalica - HUAWEI FreeClip, namijenjenu za nove, svestrane generacije slušatelja. Lansirane kao dio Fashion Forward razvojnog smjera brenda, nove HUAWEI FreeClip slušalice predstavljaju najbolje od suvremenog dizajna, podjednako usmjerenog na modu i napredne tehnologije slušanja. Zbog tih značajki FreeClip postaju idealnim bežičnim audio suputnikom za korisnike koji žele alternativu slušalicama koje se stavljaju u uho i žele koristiti slušalice u raznim prilikama, kao što su one poslovne, sportske ili vezane za slobodno vrijeme. U nastavku teksta provjerite 7 glavnih razloga zašto će vas FreeClip slušalice oduševiti.

1. C-bridge Design za udobno nošenje

Huawei je proveo temeljito testiranje i istraživanje navika stvarnih korisnika kako bi postigao optimalno ergonomsko pristajanje novih uređaja. Rezultat istraživanja su TWS slušalice sa C-Bridge Designom koji svojim inovativnim open-ear dizajnom spajaju udobnost i stil putem adaptivnog senzora koji prilagođava silu stezanja mehanizma za kopčanje svake od slušalica, smanjujući opterećenje na uške hrskavice korisnika.

2. Subverzivno open-ear slušanje

Open-ear dizajn FreeClip slušalica riješio je brojne izazove korisnika, a osobito onih koji se često bave sportovima na otvorenom ili poslovnim ljudima koji balansiraju online mrežne pozive i komunikaciju s kolegama u uredu. Open-ear dizajn pruža udobnost, a istovremeno nadopunjuje korisnikov stil. S ergonomskim dizajnom koji se temelji na 10 000+ globalnih podataka o ljudskom uhu za zajamčenu udobnost, višestruku optimizaciju veličine na razini mikrometara, činit će se da su slušalice prilagođene vašim ušima.

3. AI kristalno čist poziv

HUAWEI FreeClip slušalice omogućuju kristalno čite pozive s delikatnim sustavom mikrofona koji radi u tandemu s algoritmom višekanalne duboke neuronske mreže (DNN) za učinkovito izdvajanje glasova iz okolne buke čime će korisnici koji se voze biciklom ili autom uz spuštene prostore biti u mogućnosti neometano obavljati pozive.

4. IP54 otpornost na prašinu i vodu

HUAWEI FreeClip slušalice imaju IP54 ocjenu otpornosti na vodu, prašinu i znoj što ove slušalice čini izvrsnima za korisnike koji se oslanjaju na audio gadgete tijekom fizičkih aktivnosti, ali i generalno sve korisnike slušalica u svakom scenariju.

5. Mogućost nošenja obje slušalice na oba uha

HUAWEI FreeClip su prve Huawei slušalice koje uključuju tehnologiju Smart Wear Detection, koja donosi puno pogodnosti u svakodnevnom životu.  Korisnici se ne moraju brinuti oko pravilnog nošenja svojih slušalica i mogu koristiti obje slušalice na oba uha bez dosadnog pregledavanja oznaka na njima. S trajanjem baterije od 8 sati po svakoj slušalici, ukupna rezerva energije je dodatno poboljšana što korisnicima omogućuje korištenje jedne slušalice kad se druga isprazni.

6. Dugi vijek trajanja baterije

Huawei FreeClip nude dugo trajanje baterije s 8 sati reprodukcije glazbe odjednom ili do 36 sati reprodukcije glazbe s kućištem za punjenje. Osim toga, budući da se slušalice mogu koristiti naizmjenično, korisnici mogu optimizirati trajanje baterije i uživati u dužem trajanju korištenja, posebno u scenarijima u kojima je potrebna samo jedna slušalica za brzi odgovor na poziv.

7. Besprijekorno povezivanje s dva uređaja

Slušalice je moguće povezati s dva uređaja istovremeno, kao što su pametni telefoni, tableti, računala i pametni satovi te neprimjetno dijeliti zvuk između njih, bez obzira radi li uređaj na iOS-u, Androidu ili Windowsu.

Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja te se njima koristi trećina svjetske populacije. Četrnaest centara za istraživanje i razvoj postavljeno je u zemljama diljem svijeta, uključujući Njemačku, Švedsku, Indiju i Kinu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaju, usluge "u oblaku" (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 30 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.

Za više informacija posjetite web stranicu.

Pratite novosti o Huawei Consumer Business Group i pratite nas na društvenim mrežama i forumu:

FacebookInstagramYouTubeForum

Pročitajte više