Screenshot: Yahoo!
NOMINACIJE za ovogodišnju dodjelu Oscara su objavljene, a Hollywood se priprema za najvažniju noć u godini.
Međutim, pogledamo li dobitnike zlatnih kipića koji su završili na pozornici i u suzama zahvaljivali svima od redatelja do Boga, prilično je jasno da odličan film ili uvjerljiva izvedba ne osiguravaju nužno i pobjedu.
Neki glumci i glumice imaju Midin dodir i svako njihovo ukazanje na velikom platnu često rezultira barem nominacijom.
Primjerice, Meryl Streep dosad je nominirana 19 puta i osvojila je tri nagrade. Jack Nicholson može se pohvaliti s 12 nominacija i tri nagrade, ali s druge se strane nalazi briljantna Glenn Close koja za prestižnu nagradu nominirana čak šest puta, ali ni jednom je nije osvojila.
Upravo zato Yahoo! se zapitao koja je tajna i što studio/redatelj/glumac treba učiniti da su kući vrati sa zlatnim kipićem, a u tome im je pomogla i iskusna novinarka i insajderica Katie Couric.
Prema njihovim tvrdnjama, prvi je korak privući pažnju Akademije s oprobanim oskarovskim "mamcem". Prema prijašnjim iskustvima, najbolje prolaze istinite priče, povijesne drame i filmovima o ljudima u bezizlaznim situacijama.
Sljedeći korak je šarmirati ih i započeti promotivnu kampanju. Studiji i zvijezde pokušavaju se uvući članovima Akademije posebnim premijerama, zabavama, zajedničkim ručkom ili večerom i raznoraznim primanjima. Posebna se pažnja posvećuje oglasima u specijaliziranim filmskim časopisima kojima se još jednom podsjeća članove da određeni film zaslužuje posebnu pažnju.
Štoviše, sve ove uvlakačke metode studio ponekad koštaju i dvadesetak milijuna dolara.
No, to nije sve, a više o uvlačenju u holivudskom stilu možete doznati pogledate li ovaj video.