Bringing sexy back to SDP: Gotovac želi biti kul kao Justin s 15 godina zakašnjenja

Screenshot: HRT

ZAGREBAČKI SDP na čelu ima novog čovjeka i čini se da i ovaj voli rokenrol što je, gostujući u Nedjeljom u 2, i pokazao noseći majicu na kojoj su Bowie i Prince.

>>Novi šef zagrebačkog SDP-u NU2 objašnjavao zašto bi vratio Trg maršala Tita

To znači samo jedno, u SDP-u se kuha nešto seksi.

He's bringing sexy back

Viktor Gotovac pobjednik je unutarstranačkih izbora i već je od starta dao do znanja da je njegova politička misija identična onoj Justina Timberlakea (referenca koja će također biti svježa u mislima mladih jer prošlo je samo 15 godina).

Viktor Gotovac is bringing sexy back.

I ovo nije preuveličavanje. Njegova je izjava doslovno: "SDP treba biti seksi."

Znaju to svi, upravo je seksepil ono što je nasušno nedostajalo stranci koja je nekoć slovila kao najjebozovnija na hrvatskoj političkoj sceni. Taj sirovi životinjski magnetizam koji tjera mlade da se potpuno razulare, prepuste strastima i bace u naručje politike. Sve to kao da je nestalo otkako je stranku napustio seksi Zoran Milanović. I nije u krivu. Davor Bernadić nije bio seksi. Nije bilo ni hot ni kul. Samo je bio.

Na kraju krajeva, to je ono zbog čega su mladi i pohrlili u zagrljaj Tomislava Tomaševića i Možemo, političke inačice Damiana Davida i Maneskina.

Što je hot, a što not

Viktor Gotovac je to odlično detektirao i zaključio da je dobna struktura njegove stranke također problematična jer ekipu mu čini 52% starkelja iznad šest banki.

A to nije hot.

To je not!

Uvjeren je da mladima treba ponuditi ideje jer političke ideje su ono zbog čega ključa krv u venama. Ono što u mladima budi nemir i znatiželju. Ono što ih tjera da se istog trena učlane u mladež stranke, a svi znamo da je biti dio mladeži neke stranke najkul stvar koju mladi čovjek može napraviti.

U emisiji je odmah odradio dio posla i mladima dao do znanja da su na istoj valnoj duljini.

Politički threesome pobjede

Kao prvo, Bowie i Prince na majici. Dva trenutno najpopularnija lika na sceni mladima šalju samo jednu poruku: "Ovaj lik vas potpuno kuži. On je jedan od vas. On voli ono što volite vi. Rok i rol."

Prema mjerilima SDP-a, pola posla regrutiranja mlađarije je odrađeno.

Kao drugo, vratiti Trg maršala Tita u Zagrebu. Što drugo reći? Mladi otkidaju na Tileta. Ako se o nečemu ovih dana priča na TikToku, onda je to Josip Broz Tito, ima li svoj trg i gdje je. Ništa mladima ne šalje poruku "nove ideje" kao povratak na temu Josipa Broza Tita.

I kao treće, da bi te percipirali kao kul i seksi osobu, moraš znati kul i seksi osobe. Njegove kul i seksi osobe? Zlatko Hasanbegović i Ivan Penava.

Dakle, Hasan i Penava, hrvatske riječi za "kul" i "seksi".   

Sve u svemu, ovaj ćemo dan pamtiti kao dan kad je Viktor Gotovac "vratio seksi" u SDP. Ne znamo zašto ni tko je ciljana publika. Jesu li to oni 30+ kojima su majice s rokerima i "seksi" poruke potpuno nebitna stavka kod izbora bilo koje, a posebno propale stranke kao što je SDP? Ili možda 20+ glasači kojima su 40+ političari koji žele "vratiti seksi nazad" u politiku potpuno nevidljivi (s dobrim razlogom)? Tko god ti mladi ljudi bili, Seksi Demokratska Partija, u neviđenoj raskoši krize srednjih godina, službeno je na sceni.

"Mladi" su, seksi i namjeravaju ostati. 

Pročitajte više