Carver - vozilo budućnosti

TVRTKA Vandenbrink nije baš poznata u automobilskom svijetu. Iako u ponudi imaju samo jedan model, entuzijasti iz Nizozemske se nadaju da bi njihov proizvod uskoro mogao postati trend.

Carver je trenutno jedini model nizozemskog proizvođača. Atraktivan izgled ne može se poreći.
Uska silueta podsjeća na projekt Messerschmitt, koji je bio aktualan početkom 1960-tih, ali zato dinamičkim karakteristikama puše za vrat konceptima daleko razvikanijih marki.

Naime, Carver objedinjuje karakteristike klasičnog automobila i motocikla.

Svojevrsna trokolica ima upravljač istovjetan onom u automobilu, vozač je smješten u klasičnom sjedalu, stupnjevi prijenosa mijenjaju se putem ručnog mjenjača, itd.

Međutim, zahvaljujući hidro-mehaničkom sustavu, vozilo se u zavoju naginje do maksimalnih 45 stupnjeva, čime se "imitira" princip vožnje motocikla.

Sustav naginjanja u kombinaciji sa izravnim upravljačem omogućuje nevjerojatan osjećaj u vožnji. Konstruktori su htjeli vozilo učiniti praktičnim za svakodnevno korištenje.

Carver posjeduje dva sjedala, s time da su sjedala postavljena jedno iza drugog. Time je omogućena izduljena silueta što potvrđuju i gabariti vozila (3.400x1.200x1.400 mm).

Model je dostupan i u otvorenoj izvedbi, kod koje je u svega nekoliko poteza moguća transformacija u kabriolet.

Za pogon Carvera brine se benzinski 16V motor obujma 660 ccm, koji maksimalnu snagu od 48/65 kW/KS razvija pri 7.500 o/min.

Maksimalni okretni moment od 100 Nm motor razvija pri 4.000 o/min.

Performanse su više nego pristojne, ubrzanje do 100 km/h traje 8.2 sekunde, a maksimalna brzina čak 190 km/h.

Tvrtka Vanderbrink trenutno provodi reklamnu kampanju u koju spadaju i test-vožnje za sve zainteresireni.

Jednodnevni izlet Carverom, uz plaćeni objed, stoji 150 eura.

I za kraj spomenimo cijenu. Bazno opremljeni Carver na EU tržištu stoji 37.950 eura.

Pročitajte više