Uska silueta podsjeća na projekt Messerschmitt, koji je bio aktualan početkom 1960-tih, ali zato dinamičkim karakteristikama puše za vrat konceptima daleko razvikanijih marki.
Naime, Carver objedinjuje karakteristike klasičnog automobila i motocikla.
Svojevrsna trokolica ima upravljač istovjetan onom u automobilu, vozač je smješten u klasičnom sjedalu, stupnjevi prijenosa mijenjaju se putem ručnog mjenjača, itd.
Međutim, zahvaljujući hidro-mehaničkom sustavu, vozilo se u zavoju naginje do maksimalnih 45 stupnjeva, čime se "imitira" princip vožnje motocikla.
Sustav naginjanja u kombinaciji sa izravnim upravljačem omogućuje nevjerojatan osjećaj u vožnji. Konstruktori su htjeli vozilo učiniti praktičnim za svakodnevno korištenje.
Carver posjeduje dva sjedala, s time da su sjedala postavljena jedno iza drugog. Time je omogućena izduljena silueta što potvrđuju i gabariti vozila (3.400x1.200x1.400 mm).
Model je dostupan i u otvorenoj izvedbi, kod koje je u svega nekoliko poteza moguća transformacija u kabriolet.
Maksimalni okretni moment od 100 Nm motor razvija pri 4.000 o/min.
Performanse su više nego pristojne, ubrzanje do 100 km/h traje 8.2 sekunde, a maksimalna brzina čak 190 km/h.
Tvrtka Vanderbrink trenutno provodi reklamnu kampanju u koju spadaju i test-vožnje za sve zainteresireni.
Jednodnevni izlet Carverom, uz plaćeni objed, stoji 150 eura.
I za kraj spomenimo cijenu. Bazno opremljeni Carver na EU tržištu stoji 37.950 eura.