Citroen C4 pleše najbolje

TELEVIZIJSKI spot u okviru reklamne kampanje za Citroen C4, "The Dancer" osvojio je najviše bodova na Top listi IPSOS oglasa 2005. godine.

Ipsos već više od 20 godina objavljuje Top listu oglasa godine, koja nagrađuje reklamne kampanje za širu javnost koje su se najviše svidjele Francuzima.

Spot C4 "The Dancer" nalazi se na vrhu u svim kategorijama izbora za 2005. godinu.Inače, poluminutni spot je stvaran puna dva mjeseca, a korištena je najmodernija digitalna tehnologija.

"Kampanja Citroen C4 "The Dancer", koja je osvojila najviše bodova, dobro objašnjava ovogodišnji pravac oglašavanja: to je pomirenje javnosti sa konceptom snažne komunikacije sa pravim pomakom u stvaranju iznenađenja i privlačenju širokog odaziva Francuza…Spektakularan robot koji je personificiran Citroen C4 dokazuje tehnološki napredak vozila.. Ova personifikacija stvara raskid s dosadašnjim načinom komuniciranja, govoreći o tehnologiji na sasvim drugi način; neobičan način transformacije vozila oduzima dah." - citat je iz časopisa Stratégies:

Uspjeh ove kampanje imao je odjek na komercijalni uspjeh modela koji je, od svog lansiranja, prodan u 277.000 primjeraka u svijetu.

M.N.

Pročitajte više