Laka lova: Zbog jedne cake zaradila je duplo više novca na YouTubeu

Foto: Instagram

SVE JE veći broj vlogera koji preko svog kanala na YouTubeu zarađuju ozbiljne svote novca od samo jedne objavljene videosnimke. Jedna od njih, Shelby Church, koja ima 1,4 milijuna pretplatnika, zaradila je u 2019. godini dvostruko više novca primijenivši jedan trik, koji je sada odlučila podijeliti sa svima koji žele profitirati od ove popularne platforme, piše Business Insider.

Naime, Shelby je, nakon što je razmijenila iskustva s prijateljima koji su također YouTuberi, shvatila da treba učiniti samo jednu stvar kako bi udvostručila zaradu po snimci.

Tako je sredinom 2019. odlučila produžiti svoje snimke, tako da traju duže od 10 minuta, zbog čega je njen prihod od Googleovih reklama udvostručen.

Naime, YouTube dopušta svojim korisnicima s 1000 pretplatnika i 4000 objavljenih sati unovčiti svoje kanale pomoću Googleovih reklama. Koliko novca će oni zaraditi ovako ovisi o tome koliko dugo se gledatelj zadržava na snimci, o dužini snimke, vrsti snimke i demografskim odlikama gledatelja.

Jedna od uobičajenih tehnika koju YouTuberi koriste da bi zaradili više novca je snimanje dužih videosnimki koje će sadržavati više reklama.

Zašto ovo funkcionira?

Videosnimka duža od 10 minuta ima raznovrsne opcije za reklame – može se izabrati hoće li one biti puštene na početku snimke, nekoliko puta tijekom snimke ili na kraju.

U 2018. godini Shelbyne videosnimke bile su kraće do 10 minuta, pa se tijekom njih mogla pustiti samo jedna reklama, a kada je sredinom 2019. produžila snimke, zaradila je te godine dvostruko više nego prethodne.

Za snimke duže od 10 minuta dobila je pet dolara za 1000 pregleda, a za one kraće samo 2 dolara za 1000 pregleda.

Shelbyne videosnimke sada traju između 10 i 12 minuta, a ona najčešće bira opciju da se jedna reklama pusti prije početka snimke i dvije tijekom njenog trajanja, u razmaku od tri do četiri minute.

I drugi YouTuberi, kao što su Kevin David (838.000 pretplatnika) i Marina Mogilko (1,7 milijuna pretplatnika), priznali su da koriste ovu strategiju.

Pročitajte više