DVIJE godine nakon predstavljanja koncepta Mazda6 MPS, Mazda na istom mjestu prikazuje njegovu serijsku izvedbu čija prodaja starta početkom iduće godine.
Jedina rupa u ponudi je bio nedostatak odgovarajuće izvedbe koja bi dostojno parirala jednom Ford Mondeu ST220 ili pak Hondi Accord Type S. Sve do sada jer na scenu stupa sportska 6-ica u MPS varijanti. Pod tim imenom će se prodavati u Europi, Australiji i Novom Zelandu, dok će u Sjevernoj Americi nositi ime Mazdaspeed6, a u Japanu Mazdaspeed Atenza.
MPS stupanjem u prodaju postaje top model čime preuzima poziciju izvedbe pogonjene 2.3-litrenim benzincem. Novi motor iz istog obujma uz pomoć direktnog ubrizgavanja goriva i turbo-punjača razvija 260 KS i prenosi ih na sve kotače putem potpuno novog Active Torque Split pogona na sve kotače.
Nova motorna izvedba uvodi Mazdinu krstaricu u svijet rasnih sportskih limuzina uz zadržavanje svih dosadašnjih kvaliteta, kao što je visoki stupanj komfora u vožnji. Zbog toga je automobil u potpunosti osposobljen za svakodnevno korištenje i prilagođen obavljanju zahtjeva širokog kruga korisnika.
Kada je osnova odlična svaka preinaka je puno jednostavnija. To je posebno vidljivo u pogledu dizajna gdje Mazda6 pruža odličnu osnovu. Forma vozila je obogaćena brojnim aerodinamičnim dodacima i većim odbojnicima što je rezultiralo dinamičnijim karakterom.
Sprijeda je uočljiva nova maska s izraženim otvorima, dok straga u oči upada sportski odbojnik s integriranim difuzorom i otvorom za cijevi ispušnog sustava. Automobil je postavljen na 18-inčne alu-naplatke obuvene u pneumatike mjera 215/45.
Miljenko Nikolić