Ovo su tajne snimanja reklama, zbog kojih na ekranu sve djeluje savršeno

Ilustracija: Pixabay.com

VEĆ SMO naučili odvojiti fantaziju od stvarnosti i ne vjerovati svim obećanjima koja nam razni proizvođači daju kako bi prodali svoj brend. Ipak, vizualizacija još uvijek ima efekt na naš mozak. Kada vidimo svježe napravljen burger, počinjemo osjećati glad, prikazivanje tople šalice kave čini da gotovo osjetimo njen miris, a predivna kosa djevojke na reklami za šampon, natjerat će nas da ga odmah kupimo, piše Bright Side. Ipak, postoje trikovi kojima se redatelji i stilisti služe kako bi sve ovo izgledalo primamljivo gledateljima...

Savjesni lanci brze hrane koriste prave burgere u svojim reklamama, međutim…

Ipak, ti burgeri su dosta drugačiji od onih kakve dobivamo u restoranima brze hrane. To se događa, jer su u reklamama svi sastojci savršeno aranžirani. Big Mac hamburgeri koji se koriste za snimanje, napravljeni su direktno u studiju, ali od istih sastojaka kao i oni koje svakodnevno možemo probati. Tajna je u tome da su sastojci raspoređeni na takav način da ih gledatelj jasno vidi. Zato se peciva pomiču malo unazad i fotograf može dodati još kečapa i istopiti malo dodatnog sira za slikanje.

Stilistica za hranu Mary Valentin kaže da se više ne koriste nejestive supstance kako bi hrana izgledala bolje, jer se to smatra neetičkim i zastarjelim pristupom. Uz to, sve više kupaca želi naručiti jelo koje izgleda baš kao na fotografiji.

Fotografi koriste hranu koja nije potpuno skuhana kada fotografiraju za restorane brze hrane

Stilistica za hranu Ellie Stern kaže da preferira srednje kuhano meso kada radi fotografije burgera. Ovaj trik čini da oni izgledaju sočnije.

Pjena u kavi se radi filterom iz akvarija

Možda ste čuli da se pjena u piću napravi pomoću deterdženta za suđe ili deterdženta za rublje. Nije poznato koriste li se ovakvi trikovi u nekim situacijama, ali sigurno je da se ne prakticiraju kada glumac treba uzeti gutljaj kave.

U ovoj situaciji pjena se radi od instant kave, jestivog dodatka za pjenjenje i filtera za akvarij. Stilist, potom, koristi špricu kako bi neke mjehuriće smanjio, a neke dodao.

Čaj ima živopisniju boju zbog boje za hranu i miješa se s alkoholom

Čaj se stavlja u proključalu vodu, s bojom za vodu u crveno-smeđoj nijansi. Zatim stilist za hranu sušilom osuši listiće čaja i stavlja ih u alkohol. To pomaže listićima čaja brže osloboditi boju za hranu i stvoriti efekt "pripreme". Kako bi se listići čaja posebno lijepo okretali, stilisti koriste specijalne propelere koji se nalaze na dnu čajnika.

Voda u loncu ne ključa zaista

Ako bi se voda koja ključa zaista koristila u reklamama za instant juhu, njoke ili tjesteninu, kamera bi se vrlo brzo zamaglila. Također, redatelj bi možda želio ponovo snimiti neke scene, a voda bi nastavila ključati i onda su velike šanse da bi se netko mogao opeći. Zato se efekt ključale vode postiže posebnim kompresorom koji pumpa zrak u vodu, kroz cijevi povezane s dnom posude.

Para na tanjuru s hranom stvara se uz pomoć stroja za maglu

Dno tanjura se uklanja, a ostatak se stavlja na plastičnu kutiju s rupama i strojem za maglu koja se nalazi unutra. Onda stilist stavlja hranu na tanjur. Režiser dodaje paru pomoću daljinskog upravljača i može mijenjati njen intenzitet.

Nema mesa u knedlama koje se koriste u reklamama

Mljeveno meso se može vidjeti kroz tijesto i ono knedlama daje neprivlačnu, zelenkastu nijansu. Zato, umjesto mesa, stilisti za hranu koriste nejestive supstance koje su obojene jodom ili čvrstim uljem.

Kako bi učinili da boca izgleda zamagljeno, stilisti prskaju sprej na nju

Oni koriste sprej s glicerinom kako bi dodali malo kondenzacije. Uz to, koriste i umjetni led. Kako bi otvor na boci izgledao ledeno, boca se fiksira na stativ koji je čini nepomičnom. Ako rezultat ne izgleda dobro i to je u redu: poklopac se može vratiti nazad uz pomoć zatvarača za boce.

U reklamama za pivo, najvažnije je prikazati pjenu. Uzimajući u obzir trenutne trendove s prirodnim proizvodima, stilisti za hranu pokušavaju ne dodavati nikakve kemikalije u pivo, a umjesto toga koriste prstohvat soli i mikser za koktele kako bi stvorili pjenu.

Specijalni roboti pomažu u snimanju reklama

Oni znaju uliti piće i napraviti sendviče na savršen način. Mogu dodati senf, kečap, mlijeko i druge tekućine.

Redatelji koriste efekte i asistente koji se oblače u zeleno, kako bi se kosa u reklami za šampon kretala savršeno

Asistenti koriste specijalne štapove za podizanje kose modela, kao i obruč koji stvara efekt lepršave kose dok model hoda.

Duga kosa je često lažna

Duga, prelijepa kosa je uglavnom lažna. Redatelji najčešće prikazuju modela koji leži na leđima sa svojom svilenkastom, sjajnom kosom na podu. Ipak, ta kosa najčešće ne pripada tom modelu. I, naravno, mi nikada nećemo dobiti taj efekt na svojoj kosi, kako obećavaju u reklami, jer nijedan proizvod to ne može napraviti. Pažljivo odabrano osvjetljenje i zrcala pomažu stvoriti iluziju savršeno sjajne kose.

A kako bi povećali volumen, stilisti koriste specijalne kuglice od pjene, koje su pričvršćene ispod kose.

Životinje mijenjaju "dubleri" tijekom proba

Teško je koristiti životinje u reklamama. Postoje čak i posebne agencije koje zapošljavaju ljubimce za snimanja. Obično postoji "dubler" za svaku životinju "glumca" i sve probe se vrše bez prisustva životinja. "Dubleri" su plišana igračka ili lutka.

Kako bi natjerali mačku trčati u pravom smjeru, redatelji obično koriste njen transporter

Gotovo je nemoguće natjerati mačku da vas sluša. Zbog toga producenti moraju koristiti brojne trikove kako bi nadmudrili životinju. Na primjer, kako bi natjerali mačku trčati u pravom smjeru (prema posudi s hranom, recimo), oni stavljaju njen transporter pored posude. Mačka to doživljava kao sigurno mjesto i trči prema njemu.

U većini reklama za automobile koristi se Blackbird auto, a njegova vanjština i unutrašnjost se kasnije nadgrađuju uz pomoć kompjutera

Ovaj automobil može preuzeti bilo kakve tehničke karakteristike uz pomoć specijalnih kompjuterskih programa. Međuosovinska udaljenost može biti kraća ili duža, zazor može biti i povećan i smanjen, a kotači mogu biti gotovo bilo kojeg promjera.

Žene koje uživaju kupajući se u kadi ostaju suhe

Snimanje reklame može trajati satima i, kada bi glumica gola ležala u pravoj kupki, smrznula bi se. Smežurana koža, također, ne izgleda osobito privlačno na ekranu, a kamera bi se zamaglila zbog pare. Iz tih razloga nema vode u ovim kadama.

Glumice otkrivaju samo svoja ramena, a ostatak tijela im je prekriven plastičnom trakom. Kada se napuni nečim mekanim, a glumica se prekriva bijelom tkaninom. Nakon toga, kada se puni pjenom iz istog stroja koji se koristi za pjenu za zabave.

Pročitajte više